حاتمی: بازیکنان شایسته ای داریم، موظفم به تیم ملی یاری کنم

به گزارش وبلاگ باران علم، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: خودم را سرباز تیم ملی می دانم و موظفم هر کمکی از دستم برمی آید به تیم ملی کشورم انجام دهم.

حاتمی: بازیکنان شایسته ای داریم، موظفم به تیم ملی یاری کنم

به گزارش وبلاگ باران علم، مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص پیروزی تیمش مقابل خانه بسکتبال خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر گفت: ما بازیکنان شایسته ای در اختیار داریم. لیگ بسکتبال برد و باخت دارد و بازیکنان ما نیز حق اشتباه دارند. ضمن اینکه قهرمانان هر دوره از لیگ برتر با چهار یا پنج شکست به این عنوان رسیدند. ما هم از این قضیه مستثنی نیستیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: خطاهایی که به وسیله داوران گرفته شد، اجازه نداد تیم ما آنطور که باید، بازی کند و علت عصبانیت و اعتراض من نیز همین بود.

حاتمی بعلاوه خاطر نشان کرد: محمد جمشیدی در بازی با ذوب آهن دچار مصدومیت جزئی شد و ما ترجیح دادیم در چند بازی از او استفاده نکنیم و به او فشار نیاوریم. شرایط کیوان ریاعی نیز به همین شکل است.

وی درباره حضورش در کادر فنی تیم ملی ایران توضیح داد: مصطفی هاشمی با من تماس گرفت و از من یاری خواست. من 15 سال بازیکن و 15 سال هم در کادر فنی تیم های ملی بودم. من خودم را سرباز تیم ملی می دانم و موظفم هر یاریی از دستم برمی آید به تیم ملی کشورم انجام دهم. صندلی برای من اهمیتی ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حاتمی: بازیکنان شایسته ای داریم، موظفم به تیم ملی یاری کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاتمی: بازیکنان شایسته ای داریم، موظفم به تیم ملی یاری کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید