رنجبری: رسم جوانمردی بود که با مصدومیت بازیکن فجر توپ را بیرون بزنم، برد را از دست دادیم، اما مربیان استقبال کردند

به گزارش وبلاگ باران علم، مهاجم تیم فوتبال پیکان می گوید که او رسم جوانمردی را رعایت نموده و به همین علت پس از مصدومیت بازیکن فجر سپاسی توپ را بیرون زده است.

رنجبری: رسم جوانمردی بود که با مصدومیت بازیکن فجر توپ را بیرون بزنم، برد را از دست دادیم، اما مربیان استقبال کردند

پیمان رنجبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ باران علم در خصوص ملاقات پیکان مقابل فجر سپاسی شیراز گفت: درباره مسائل فنی بازی نمی گردد صحبت کرد، چون شرایط چمن حافظیه واقعاً افتضاح است و نمی توان روی این زمین فوتبال بازی کرد. فجر سپاسی که فوتبال خوبی هم بازی می نماید، بیشتر از همه در این زمین متضرر می گردد.

وی ادامه داد: بازی بیشتر روی هوا بود و دو تیم در پی رسیدن به موقعیت گل بودند. خوشبختانه ما هم به موقع به گل رسیدیم، اما در اواخر بازی بود که یک گل دریافت کردیم و بازی مساوی شد.

مهاجم پیکان که در دقیقه 88 و به علت مصدومیت بازیکن فجر سپاسی موقعیت تک به تک خود را به بیرون زد در این خصوص گفت: فکر می کنم مصدومیت بازیکن فجر سپاسی به خاطر شرایط زمین بود و در کورسی که با هم داشتیم، او مصدوم شد. در آن صحنه فقط یک احساس بود که باید توپ را بیرون بزنم و رسم جوانمردی بود. پس از آن دیدم که همه استقبال کردند و مربیان و مدیران خودمان و حتی باشگاه فجر سپاسی تشویق کردند.

رنجبری در خصوص اینکه در فیلم منتشر شده از حرکت جوانمردانه شنیده می گردد که هم تیمی هایش درخواست می نمایند به سمت دروازه برود اما توپ را به بیرون می زند، گفت: از روی نیمکت تشخیص مصدومیت بازیکن فجر سپاسی سخت بود و شاید کسی متوجه نشد، اما من شنیدم که او داد کوچکی زد و من چون صدای او را شنیدم که مصدوم شده، توپ را بیرون زدم.

وی درباره اینکه آیا او پس از این اتفاق مورد تقدیر نهاده شد یا با توجه به از دست رفتن پیروزی پیکان گلایه ای از او شده است، اعلام نمود: نیازی به این چیزها و تقدیر نیست و هر کسی جای من بود آن کار را انجام می داد. در خصوص اینکه پیروزی را هم از دست دادیم، کسی از تیم ما ناراحت نبود و اتفاقاً همه اعضای تیم و مربیان از این حرکت استقبال کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رنجبری: رسم جوانمردی بود که با مصدومیت بازیکن فجر توپ را بیرون بزنم، برد را از دست دادیم، اما مربیان استقبال کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنجبری: رسم جوانمردی بود که با مصدومیت بازیکن فجر توپ را بیرون بزنم، برد را از دست دادیم، اما مربیان استقبال کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید