سوپرگلی که رشید مظاهری خورد

به گزارش وبلاگ باران علم، خبرنگاران: سپاهان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر بی نقص نشان داد و توانست با برتری 3 بر یک برابرنساجی مازندران به کار خاتمه دهد. اگرچه این پیروزی پررنگ بود، ولی گلی که رشید مظاهری دروازه بان سپاهان از سعید غلام علی بیگی در این مسابقه خورد، حسابی زیر ذره بین رفت.

سوپرگلی که رشید مظاهری خورد

به گزارش وبلاگ باران علم، بازیکن نساجی از راه دور با شلیکی تماشایی توپ را به تور دروازه رشید مظاهری و سپاهان دوخت تا یکی از زیباترین گل های هفته رقم بخورد. کار به جایی رسید که رشید مظاهری مجبور شد بعد از بازی درباره گل زیبایی که خورده صحبت کند. بازی، بازی خیلی خوبی بود و ما می توانستیم با نتیجه بهتری ببریم، البته این را هم بگویم که آقای الهامی همیشه از موقعی که با ایشان کار کردم تا الان که در تیم های دیگر سرمربی هستند، همیشه بازی با تیم هایشان سخت است و ما واقعیتش این نگرانی را قبل از بازی داشتیم. فکر می کنم نتیجه خوبی گرفتیم و می توانست برایمان بهتر هم باشد.

مظاهری درباره گل دریافتی اش پاسخ داد: یکسری ناهماهنگی ها بود و من دید درستی نداشتم و نباید آن گل را دریافت می کردم، انشالله هفته آینده جبران کنم.

دروازه بان سپاهان در پاسخ به سوالی درباره حضور در تیم ملی گفت: تمام تلاشم را می کنم؛ به واسطه برخی از اتفاقاتی که افتاده بود، من نیم فصل از مسابقات دور بودم و بدنم آن طور که خودم فکر می کنم در این چند بازی سرحال نبوده است و الان در حال بهتر شدن است. امیدوارم که این شرایط ادامه دار باشد و بتوانم به جام جهانی بروم.

منبع: فرارو

به "سوپرگلی که رشید مظاهری خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوپرگلی که رشید مظاهری خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید