سکان هیات فوتبال شهرستان بابل به چهره نام آشنای فوتبال این شهرستان سپرده شد

به گزارش وبلاگ باران علم، خبرگزاری خبرنگاران- طی حکمی از سوی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بابل مهدی بادی کناری چهره نام آشنای فوتبال این شهرستان بعنوان سرپرست هیات فوتبال شهرستان بابل منصوب و مشغول بکار شد .

سکان هیات فوتبال شهرستان بابل به چهره نام آشنای فوتبال این شهرستان سپرده شد

به گزارش خبرنگاروبلاگ باران علمدفترمازندران درشهرستان بابل: مهدی بادکناری که مدرک فوق لیسانس حقوق دارد بیش از24 سال است علاوه بر فعالیت های مستمر ورزشی و داشتن سابقه درخشانی در فوتبال و داوری ، مسئولیت روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل را بعهده دارد، وی پس از سالها سوت زدن در لیک دسته اول و برتر بزرگسالان فوتسال کشور، بعنوان داور ملی بازنشسته شده است . بادی کناری علاوه بر داوری در رده های مختلف فوتبال و فوتسال کشور، مسئولیت کمیته فوتسال و کمیته داوران فوتبال شهرستان بابل - مدیریت اجرایی استعدایابی منطقه 3 استان مازندران - نائب رئیس هیات فوتبال و دودوره دبیری هیات فوتبال شهرستان بابل را هم بعهده داشته است . مسئولیت رده پایه و لیک 2 فوتبال و لیک پیشکسوتان فوتسال استان مازندران - عضو کمیته فوتسال مازندران - نماینده هیات فوتبال استان در برگزاری مسابقات - نماینده سازمان لیک برتر فوتسال کشورو... از دیگر مسئولیت های مهدی بادی کنار در فوتبال می باشد. با توجه به روزمه مهدی بادی کناری در فوتبال، یقینا در صورت حمایت مسئولین شهرستان بابل و استان مازندران ، این عزیز می تواند برای توسعه فوتبال شهرستان بابل در تمام رده های سنی مثمرثمر باشد . امیدواریم با حمایت مسئولین و سکانداری مهدی بادی کناری، فوتبال شهرستان بابل به جایگاه واقعی اش دست یابد و مثل گذشته پویا شود .

مدیریت خبرگزاری وبلاگ باران علم در استان مازندران سپردن سکان هیات فوتبال شهرستان بابل به دستان پرتوان مهدی بادی کناری را به رئیس اداره ورزش و جوانان و دوستداران فوتبال این شهرستان تبریک عرض می کند. ضمن آرزوی توفیق بیشتر برای مهدی بادی کناری امیدواریم با مدیریت این بزرگوار، با توسعه فوتبال شهرستان بابل درتمام رده های سنی ، آرزوی نوجوانان و جوانان این شهرستان برای رسیدن فوتبال شهرستان بابل به جایگاه اصلی اش محقق شود .

منبع: خبرگزاری آریا

به "سکان هیات فوتبال شهرستان بابل به چهره نام آشنای فوتبال این شهرستان سپرده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکان هیات فوتبال شهرستان بابل به چهره نام آشنای فوتبال این شهرستان سپرده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید