مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش بالاخره تغییر کرد

به گزارش وبلاگ باران علم، مسئولیت اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از 6.5 سال پیش بر عهده مازیار ناظمی است. این در حالی است که وی اسفندماه سال گذشته به عنوان سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری منصوب شد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش بالاخره تغییر کرد

طبق حکم وزیر ورزش برای ناظمی، وی باید شرایط لازم برای انتخابات این فدراسیون را مهیا کند ضمن اینکه خود نیز احتمالاً از کاندیداهای ریاست خواهد بود. به همین دلیل همزمان با حضور ناظمی در فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، زمزمه های جدایی او از روابط عمومی وزارت ورزش هم مطرح شد.

بعد از دو ماه و طبق آنچه وبلاگ باران علم در خبر مدیرکل جدید اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش معین شد به آن اشاره کرده بود، کاوه احمدی به عنوان جایگزین وی معرفی شده است.

مراسم معارفه کاوه احمدی امروز شنبه در محل وزارت ورزش برگزار شد. احمدی عضو هیأت رئیسه فدراسیون شنا بوده و در اداره کل اخبار مجلس نیز فعالیت کرده است.

مازیار ناظمی به عنوان مشاور رسانه ای وزیر منصوب شد

با حکم وزیر ورزش و جوانان، مازیار ناظمی بعنوان مشاور رسانه ای منصوب شد. ناظمی مهر 1392 بعنوان رئیس مرکز و مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان منصوب شده بود. ناظمی بهمن سال گذشته با حکم وزیر ورزش و جوانان بعنوان سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری منصوب شده بود

منبع: خبرگزاری مهر

به "مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش بالاخره تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش بالاخره تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید