کاری که تلویزیون عمدا انجام می دهد
به گزارش وبلاگ باران علم، از جمله حواشی این روز های فوتبال ایران، ماجرای شوخی نه چندان جالب یک مجری تلویزیونی با سرمربی پرسپولیس بود. در یکی از ویژه برنامه های یلدایی تلویزیون، گروه مجریان در حال برگزاری بازی نام و فامیل با هم بودند که یکی از آن ها در ردیف اشیا، از یحیی گل محمدی پلاستیکی نام برد. طبیعی بود که این بخش از آن برنامه در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار بگیرد و به اصطلاح وایرال گردد. قصد نیت خوانی در خصوص رفتار آقای مجری را نداریم، اما بعید نیست اساسا طرح چنین مطالب عجیبی روی آنتن با همین انگیزه رخ بدهد.
بالاخره آن ها می دانند برای جذب تماشاگران باید یک چیز نامتعارف بگویند تا صد ها هزار بار در شبکه های اجتماعی دیده شوند. این اتفاق در خصوص یحیی پلاستیکی هم رخ داد و به سرعت با واکنش منفی افکار عمومی روبرو شد. ابتدا گفتند سرمربی پرسپولیس تصمیم به شکایت گرفته، اما نزدیکان گل محمدی این موضوع را تکذیب کردند. فارغ از این کش و قوس، متأسفانه باید گفت شوخی اجرا شده حتی بامزه هم نبود که بگردد از کنار آن گذشت. چرا باید یک جمله بی ربط و بی مزه، در یک موقعیت نامتناسب باعث آزار بخشی از مخاطبان و ایجاد هزینه برای تلویزیون گردد؟ کسی جوابگو هست؟
روزنامه همشهری
منبع: فرارو