آسمان استان بوشهر بارانی می گردد

به گزارش وبلاگ باران علم، خبرنگاران/بوشهر کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت:روزهای یکشنبه و دوشنبه ضمن افزایش پوشش ابر در آسمان استان، وقوع بارش های پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق در بعضی از نقاط دور از انتظار نیست.

آسمان استان بوشهر بارانی می گردد

هادی سالاری اظهار کرد: آنالیز نقشه های هواشناسی نشان می دهد امروز تا ظهر فردا سواحل مرکزی و جنوبی استان به سبب وزش باد شمال غربی تا حدودی متلاطم و مواج است.

وی افزود: امروز و فردا نیز غبار محلی و در بعضی نقاط مه صبحگاهی از پدیده های غالب در سطح استان خواهند بود. بعلاوه روزهای یکشنبه و دوشنبه ضمن افزایش پوشش ابر در آسمان استان، وقوع بارش های پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق در بعضی از نقاط دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر توضیح داد: آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، بر روی دریا در سواحل مرکزی و جنوبی وزش باد، در بعضی از نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می گردد.

سالاری جهت وزش باد را بیشتر شمال غربی تا غربی با سرعت 8 تا 30 گاهی 36 کیلومتر در ساعت، در سواحل مرکزی و جنوبی طی ساعاتی 14 تا 42 کیلومتر در ساعت اعلام کرد.

وی اعلام کرد: ارتفاع موج دریا 30 تا 90 گاهی 120 سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی استان 60 تا 120 گاهی 150 سانتیمتر پیش بینی می گردد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر مطرح کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت 26:03 دقیقه بامداد و مد اول دریا ساعت 09:20 دقیقه، جزر دوم 14:08 و مد دوم 20:40 دقیقه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آسمان استان بوشهر بارانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسمان استان بوشهر بارانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید