مقرون به صرفه ترین کابینت برای دکور آشپزخانه منزل

به گزارش وبلاگ باران علم، احتمالا برای شما این سوال پیش آمده که برترین نوع کابینت آشپزخانه منزل چیست؟

مقرون به صرفه ترین کابینت برای دکور آشپزخانه منزل

در گذشته کابینت ها به شکل ساده و با چوب معمولی ساخته می شدند و بعلاوه دارای طراحی و دکوراسیون جذابی نبودند. ولی امروزه افزون بر این که کابینت ها جزو طراحی و دکوراسیون داخلی منزل به شمار می آیند. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به معرفی ارزان ترین کابینت برای آشپزخانه می پردازیم.

ارزان ترین کابینت برای آشپزخانه

برخی از اشخاص کابینت های پر کار را برترین کابینت می دانند و اعتقاد دارند کابینت های کلاسیک شیک ترین و برترین مدل کابینت ها هستند. برخی دیگر برترین کابینت را کابینت های مدرن می دانند. در ادامه به معرفی هر یک از این ها می پردازیم.

کابینت ام دی اف

امروزه پرکاربردترین کابینت آشپزخانه و خانه های ایرانی کابینت ام دی اف است. این کابینت برترین گزینه برای اشخاصی است که می خواهند محصولی به مراتب با هزینه کمتر داشته باشند. علاوه بر آن کابینت های ام دی اف امکان طراحی به روز و مدرن را دارا هستند.

از مزایای اصلی کابینت ام دی اف می توان به قیمت مناسب آن در مقایسه با سایر کابینت ها اشاره نمود. کابینت ام دی اف دارای معایبی هم است. مهم ترین معایب آن، پایین بودن مقاومت آن ها در برابر رطوبت و آب است. اگر روکش روی ام دی اف صدمه ببیند، آب به راحتی در آن نفوذ نموده و باعث خراب شدن آن می گردد.

کابینت ممبران

یکی از برترین و شیک ترین متریال ها برای ساخت کابینت، کابینت ممبران است. این کابینت به مراتب ارزان تر از کابینت چوبی است. اما می تواند نمایی کلاسیک و شبیه با کابینت چوب برای آشپزخانه شما ایجاد کند. کابینت ممبران برای اشخاصی که دوست دارند آشپزخانه ای با نمای کلاسیک داشته باشند ولی توان پرداخت هزینه کابینت چوبی را ندارند،بسیار مناسب است. چون می توانند با هزینه کمتر تجربه فضای کلاسیک را داشته باشند. علاوه بر مزایای که کابینت ممبران دارد دارای معایبی نیز است. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب این گلدان شیک را در خانه بسازید +ویدیو سر بزنید.

کابینت لترون

نوع دیگری از کابینت ها که امروز به آن پرداخته شده است و جزو کابینت های ارزان قیمت است، کابینت لترون است. این کابینت ها از خرده چوب های بزرگ تری نسبت به ام دی اف ساخته شده اند و معمولا مقاومت کمتری نسبت به رطوبت دارند. بنابراین توصیه ما به شما این است که از این کابینت برای سینک ظرفشویی و مکان هایی که در معرض آب و رطوبت قرار دارند استفاده نکنید. اگر به فکر نصب کابینتی با هزینه کمتر و ارزان هستید، کابینت لترون می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. در غیر این صورت از لحاظ کارایی و مقاومت ممکن است برای شما مناسب نباشد.

کابینت ملامینه

یکی از ارزان ترین کابینت های موجود در بازار که با ورق های ملامینه ساخته می گردد، کابینت ملامینه است. ملامینه ورقی است که مغزی آن نئوپان است و با روکش نازکی از ملامین پوشانده شده است. این لایه نازک ضدخش و ضد آب است. از معایب این کابینت می توان به حساسیت نئوپان نسبت به رطوبت و آب اشاره نمود. لذا این کابینت ها در مکان هایی که در معرض رطوبت و آب هستند مناسب نیست.

منبع: سایت ایبک

پیشنهاد مطالعه: مطلب قبل از خانه تکانی حتما این 6 کار را انجام دهید را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "مقرون به صرفه ترین کابینت برای دکور آشپزخانه منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین کابینت برای دکور آشپزخانه منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید