بدهی به بیرانوند مشکل تازه پرسپولیس برای ثبت قرارداد بازیکنان تازه

به گزارش وبلاگ باران علم، باشگاه پرسپولیس برای ثبت قرارداد بازیکنان نو باید علاوه بر باشگاه پدیده، رضایت دروازه بان سابق این باشگاه را نیز جلب کند.

بدهی به بیرانوند مشکل تازه پرسپولیس برای ثبت قرارداد بازیکنان تازه

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ باران علم، باشگاه پرسپولیس پس از پرداخت مطالبات اوساگونا و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی بین المللی این باشگاه، حالا با مسئله ای نو برای ثبت قرارداد بازیکنان نو روبرو شده است.

سرخپوشان که با بدهی های متعدد داخلی روبرو هستند، طبق آئین نامه نو فدراسیون فوتبال باید بدهی های خود به طلبکاران داخلی را نیز پرداخت کند که در این زمینه بدهی حدود 8 میلیاردی به باشگاه پدیده (بابت رضایت نامه گل محمدی) و بدهی 2.5 میلیاردی به علیرضا بیرانوند از جمله مهم ترین چالش های پیش رو باشگاه پرسپولیس است.

پرسپولیس به همین علت یا باید بدهی طلبکاران داخلی را پرداخت کنند یا با آن ها به توافق برسند. مسئله ای که در فصل های گذشته نیز گریبان سرخپوشان را گرفته بود اما مدیران این باشگاه در آن مقطع با دادن ضمانت به کمیته شرایط این مشکل را برای ثبت قرارداد بازیکنان حل کرده بودند.

باشگاه پرسپولیس چند روز پیش خبر از توافق با مدیران باشگاه پدیده داده بود و حالا باید دید در ماجرای بیرانوند این باشگاه با این بازیکن به توافق خواهد رسید یا خیر.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بدهی به بیرانوند مشکل تازه پرسپولیس برای ثبت قرارداد بازیکنان تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهی به بیرانوند مشکل تازه پرسپولیس برای ثبت قرارداد بازیکنان تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید