خداحافظی بی سروصدا با مردی که استقلالی ها را به آسمان برد

به گزارش وبلاگ باران علم، در حالی که هنوز فرهاد مجیدی به گفته یکی از اعضای هیات مدیره استقلال لیستی برای فصل بعد به باشگاه نداده و شرایط یارگیری استقلال در هاله ای از ابهام واقع شده است، ولی نخستین خروجی رسمی این تیم امروز تعیین شد.

خداحافظی بی سروصدا با مردی که استقلالی ها را به آسمان برد

به گزارش وبلاگ باران علم، صبح امروز خبرگزاری های از قطعی شدن جدایی رودی ژستد از استقلال خبر دادند. ژستد که به مدت دو فصل به استقلال پیوسته بود شرایط ویژه ای در قراردادش لحاظ نموده بود که با رضایت کادر فنی می توانست برای سال دوم هم در استقلال بماند. در این قرارداد بندی وجود داشت که اگر کادر فنی استقلال تمایلی به جاری شدن قرارداد در فصل دوم نداشته باشد باید آن را تا هفته بیست و ششم اعلام نماید و در غیر این صورت قرارداد بین طرفین دو فصله می گردد. از آنجایی که باشگاه استقلال در موعد مقرر به مهاجم فرانسوی تیمش خبری نداد باید جدایی ژستند از استقلال را قطعی بدانیم.

رودی ژستد یکی از خرید های ابتدای فصل استقلال بود که قرار بود جای دو مهاجم تاثیرگذار و جدا شده این تیم را بگیرد. او بعد از جدایی مهدی قائدی و شیخ دیاباته از استقلال به این تیم پیوست، ولی حداقل در گلزنی که در قد و قواره یک مهاجم نوک ظاهر نشد. او در طول یک فصل تنها سه گل برای استقلال به ثمر رساند. گرچه سبک بازی اش به گونه ای بود که همواره رضایت فرهاد مجیدی را در پی داشته و برای همین دقایق زیادی بازی در این فصل را در کارنامه اش داشت.

نکته مهم، اما این است که رودی ژستد با همان سه گلی که در طول یک فصل به ثمر رساند خودش را به چهره محبوب استقلالی ها تبدیل کرد. چرا که یکی از این سه گل، توپی بود که وارد دروازه پرسپولیس شد و استقلال را در کورس قهرمانی قرار داد. فاصله امتیازی استقلال و پرسپولیس در نیم فصل دوم به گونه ای بود که شکست برای استقلال در آن ملاقات می توانست حتی به قیمت از دست دادن قهرمانی تمام گردد. اما این رودی ژستند بود که به عنوان تعویض طلایی مجیدی به زمین آمد، ولی خیلی زود با یک گل زیبا بازی را به تساوی کشاند.

رودی ژستند هم مثل شیخ دیاباته و مامه تیام و چندین و چند بازیکن خارجی و محبوب استقلال بدون مراسم خداحافظی درخور و در سکوت خبری تهران را ترک کرد.

منبع: فرارو

به "خداحافظی بی سروصدا با مردی که استقلالی ها را به آسمان برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی بی سروصدا با مردی که استقلالی ها را به آسمان برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید