سیدجلال حسینی از جادوگری در فوتبال می گوید

به گزارش وبلاگ باران علم، سیدجلال حسینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره فزونی 2 بر یک تیمش مقابل نساجی گفت: بازی خوب بود. قبل از بازی گفته بودیم بازی سختی است. نساجی تیم خوبی است و امروز هم خیلی خوب بازی کرد، اما ما توانستیم سه امتیازی خیلی خوبی به دست بیاوریم.

سیدجلال حسینی از جادوگری در فوتبال می گوید

وی در واکنش به صحبت های یحیی گل محمدی مبنی بر بلاتکلیفی پرسپولیس و اینکه آیا این شرایط بازیکنان را سردرگم نکرده است، گفت: آقا یحیی همه چیز را گفته است. امیدوارم همه چیز درست گردد. بعد از بازی با الهلال و حالا هم آغاز لیگ بلاتکلیف بوده ایم. بدون شک احتیاج به زمان است تا همه چیز درست گردد. امیدوارم به آقای صدری یاری گردد. همه سر درگم هستیم، اما منتظریم همه چیز درست گردد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بعلاوه درباره عملکرد داور مسابقه اعلام نمود: هر دو تیم در صحنه هایی به داوری اعتراض داشتند و امیدوارم کارشناسان درباره صحنه ها نظر بدهند.

حسینی در خصوص بحث جادوگری که دوباره در فوتبال ایران مطرح شده و اینکه بخشی از آن را مربوط به تیم سایپا می دانند و آیا زمان او جادوگری در سایپا بوده است یا نه، گفت: ما در سایپا چنین چیزی ندیدیم. مربیان ما آقایان ذوالفقارنسب، علی دایی، لیتبارسکی و لورانت بودند و نمی دانم این چیزها چیست. این سؤالات چیست که می پرسید؟!

منبع: فرارو

به "سیدجلال حسینی از جادوگری در فوتبال می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال حسینی از جادوگری در فوتبال می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید