مهلت ثبت نام در کنکور 1401 برای سومین بار تمدید شد

به گزارش وبلاگ باران علم، مهلت ثبت نام در کنکور سراسری 1401 برای سومین بار تمدید شد و داوطلبان تا ساعت 24 روز آدینه 6 اسفند ماه 1400 می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور در این آزمون ثبت نام نمایند.

مهلت ثبت نام در کنکور 1401 برای سومین بار تمدید شد

به گزارش خبرنگارگروه دانشگاه وبلاگ باران علم، سازمان سنجش به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای متقاضیانی که تا به امروز برای ثبت نام در کنکور سراسری سال 1401 اقدام ننموده اند، فرصت ثبت نام در کنکور سراسری را تا روز آدینه 6 اسفندماه 1400 تمدید کرد.

براساس این گزارش، متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه 21 بهمن 1400 و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد احتیاج ثبت نام به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و در آزمون ثبت نام نمایند.

بعلاوه تمام داوطلبانی که در بازه های زمانی اعلام شده ثبت نام نموده اند نیز می توانند تا 6 اسفندماه 1400 در صورت تمایل اطلاعات فرم ثبت نام خود را ویرایش نمایند.

به گزارش فارس، تا به امروز یک میلیون و 430 هزار و 803 نفر در پنج گروه آزمایشی کنکور سراسری 1401 ثبت نام نموده اند.

مغایرت در معدل قبولی را ملغی می نماید

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور به داوطلبان تأکید کرد حتما در درج معدل خود توجه داشته باشند، چرا که مغایرت در معدل، قبولی آنها را ملغی می نماید و اعلام کرد: پنج نوبت فرصت به داوطلبان داده می گردد تا معدل خود را اصلاح نمایند، در غیر این صورت در صورت مغایرت، قبولی آنها در کنکور 1401 ملغی می گردد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه امنیت آزمون سراسری 1401 به طور ویژه درنظر گرفته شده است، گفت: همکاری و هماهنگی با حوزه حفاظتی و امنیتی در سطح بالایی واقع شده است. هرگونه وسیله غیراستاندارد از جمله پاک کن، اتوماتیک، عینک غیراستاندارد به منزله تقلب لحاظ می گردد. دستگاه های امنیتی حتی عضویت داوطلبان در کانال ها و سایت هایی که تبلیغات کنکوری دارند را تقلب تلقی می نمایند و داوطلبان از فرایند آزمون حذف می شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "مهلت ثبت نام در کنکور 1401 برای سومین بار تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام در کنکور 1401 برای سومین بار تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید