نخستین لنز ماکرو تلسکوپی گوشی های هوشمند

به گزارش وبلاگ باران علم، طبق آخرین گزارش ها، شرکت تکنو پیروز به ساخت نخستین لنز ماکروتلسکوپی شده که قابل استفاده در گوشی های همراه است.

نخستین لنز ماکرو تلسکوپی گوشی های هوشمند

به گزارش وبلاگ باران علم، شرکت Tecno در اواسط دسامبر 2021 از فناوری تغییر سنسور IS خود برای دوربین های گوشی های هوشمند استفاده کرد و اکنون یک لنز ماکرو تلسکوپی را معرفی می نماید. به گفته شرکت تکنو این لنز نه تنها کیفیت عکس های ماکرو را به طور چشمگیری بهبود می بخشد، بلکه در کل تجربه عکاسی را نیز لذت بخش تر می نماید.

این سنسور نو، یک لنز ماکرو تله فوتو است که همانطور که ویدیوی زیر نشان می دهد از بدنه خارج می گردد و به شما امکان می دهد بدون احتیاج به نزدیک شدن بیش از حد به سوژه، عکس های نزدیک بگیرید. شرکت تکنو ادعا می نماید که این لنز، زوم اپتیکال 5 برابری را ارائه می دهد و نتیجه نهایی عکاسی با این دوربین به عکس های دوربین اصلی شباهت دارد. این چیزی است که قبلاً با دوربین های ماکرو فعلی ندیده بودیم. این فناوری بعلاوه امکان دیافراگم بزرگتر را فراهم می نماید که برای گرفتن عکس های خوب، بسیار مهم است.

علاوه بر این، شرکت Tecno می گوید طراحی این لنز کاملا جمع وجور است و احتیاجی به محفظه بزرگ ندارد. با این حال این شرکت از ارائه مشخصات دقیق تر خودداری نموده است. بعلاوه شرکت تکنو دقیقاً اعلام ننموده است که چه زمانی باید منتظر یک گوشی هوشمند Tecno با لنز تلسکوپی نو باشیم. اما پیش بینی می گردد در امسال میلادی چنین دوربین هایی مورد استفاده قرار بگیرند.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو

به "نخستین لنز ماکرو تلسکوپی گوشی های هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین لنز ماکرو تلسکوپی گوشی های هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید