چرا حتما باید به ژاپن سفر کنیم ، یکی از کشورهایی که باید قبل از مرگ دید

به گزارش وبلاگ باران علم، ژاپن شگفت انگیزترین مقصد توریستی است و تجربه های منحصربه فردی را ارائه می دهد که در هیچ نقطه دیگری از دنیا نمی توانید پیدا کنید. فرهنگ این کشور تلفیقی جالب از سنت های شرقی و مدرنیته غربی می باشد. ژاپن یکی از قدیمی ترین تمدن ها است و تاریخ زیبا و متنوعی دارد. منظره ها خیره کننده و متنوع در کنار کوه ها، تجربیات بسیار متفاوتی را ارائه می دهد که گردشگران را از تمام گوشه و کنار دنیا جذب می نماید. در این مقاله به دلایل اینکه چرا حتما باید به ژاپن سفر کنیم پرداخته شده است.

چرا حتما باید به ژاپن سفر کنیم ، یکی از کشورهایی که باید قبل از مرگ دید

برای شرکت در تور ژاپن می توانید با آژانس وبلاگ باران علم تماس بگیرید.

منظره ها طبیعی بکر ژاپن

اگرچه بسیاری از مردم ژاپن را کشوری بسیار مدرن با چراغ های نئون پر زرق و برق و فناوری پیشرفته، مراکز خرید و فروشگاه های سطح بالا می دانند، اما ژاپن بهشت عاشقان طبیعت و دارای منظره ها بکر طبیعی است. به محض سفر به خارج از شهرهای بزرگ و مدرن، متوجه خواهید شد که این کشور خانه بعضی از زیباترین منظره ها طبیعی در دنیا می باشد.

بهترین جاذبه های گردشگری ژاپن | 5 جاذبه دیدنی ژاپن

غذاهای باورنکردنی

برای بسیاری از بازدیدنمایندگان، سفر به ژاپن این فرصت را فراهم می نماید تا از غذاهای اصیل این کشور لذت ببرند. بعضی از غذاهای خوشمزه ژاپن شامل تاکویاکی، سوشی، رامن یا تمپورا می شوند. غذاهای اصیل کایسکی در این کشور بسیار محبوب هستند. کایسکی یک شکل سنتی از آشپزی می باشد که طی هزاران سال تکامل یافته است و از موادی استفاده می نماید که به ندرت در دیگر نقاط دنیا یافت می گردد.

امنیت ژاپن

برای شرح اینکه چرا حتما باید به ژاپن سفر کنیم، می توانیم به امنیت این کشور اشاره کنیم. درواقع ژاپن یکی از امن ترین کشورهای دنیا می باشد و نرخ جرم و جنایت بسیار پایینی دارد. این چیزی است که ژاپنی ها کاملا به آن افتخار می نمایند. ژاپن آنقدر امن می باشد که می توانید در قطار توکیو، بخوابید، بدون اینکه کیف پول یا تلفن خود را از دست دهید. وقتی چیزی را در رستوران یا قطار فراموش کردید، همواره سعی کنید برای برداشتن آن برگردید، به احتمال زیاد شخصی آن را برای شما نگه داشته یا به پلیس داده است.

مردم محبت آمیز

هنگامی که به ژاپن سفر می کنید، به سرعت متوجه خواهید شد که رفتار ژاپنی ها با رفتار مردم در کشورهای غربی کاملا فرق دارد. مردم ژاپن این نگرش را دارند که تا حد امکان کمتر مردم محیط خود را آزار دهند. بعلاوه همواره سعی می نمایند به شما یاری نمایند. توصیف چنین احساسی با کلمات سخت است، بنابراین قطعا باید خودتان آن را تجربه کنید.

حمل ونقل عمومی کارآمد ژاپن

یکی دیگر از دلایل اینکه چرا حتما باید به ژاپن سفر کنیم، شبکه حمل ونقل عمومی آن است. در ژاپن یک سیستم حمل ونقل عمومی کارآمد و شگفت انگیز وجود دارد. به خصوص وقتی در شهرهای بزرگتر هستید، این سیستم باورنکردنی به سرعت و در مدت زمان کوتاهی می تواند شما را از یک نقطه شهر به قسمت دیگر ببرد.

اقامتگاه بی نظیر

ژاپن میزبان تعداد زیادی هتل به سبک غربی می باشد، اما چیزی که نباید از دست بدهید اقامت در ریوکان سنتی ژاپنی است. ریوکان نوعی مسافرخانه ژاپنی می باشد که از قرن هشتم میلادی وجود داشته است. اقامت در ریوکان مکانی عالی برای لذت بردن از صبحانه محلی و بعلاوه تجربه بعضی از عناصر سنتی فرهنگ ژاپن می باشد.

تجربیات هیجان انگیز در ژاپن

برای شرح چرا حتما باید به ژاپن سفر کنیم، می توان گفت سفر به این کشور تجربیات هیجان انگیز زیادی را به همراه دارد. فعالیت هایی که شما می توانید در این کشور انجام دهید شامل اسنوبورد، اسکی، دوچرخه سواری در امتداد دریای داخلی ستو، تماشای کوه فوجی از ترن هوایی می گردد. علاوه بر این فعالیت ها، در ژاپن و در فصول مختلف سال جشنواره های متعددی برگزار می گردد.

جاذبه های دیدنی ژاپن

در تاریخ ژاپن، تعداد زیادی قلعه ساخته شده است که بسیاری از آنها در طی نبردهای متعدد یا بلایای طبیعی مانند زلزله تخریب شده اند. علاوه بر این، معابد و زیارتگاه هایی در ژاپن وجود دارد که بعضی از آنها بیش از 1000 سال قدمت دارند.

جمع بندی

برای شرح اینکه چرا حتما باید به ژاپن سفر کنیم، دلایل زیادی را می توان نام برد. زیرا این کشور برای جذب هر نوع مسافری، تقریبا چیزی برای ارائه دارد. چه بخواهید تاریخ و فرهنگ ژاپن را در جاذبه های دیدنی این کشور کشف کنید. از غذاهای متنوع ژاپنی لذت ببرید، یا سوار شدن بر قطارهای سریع آن را تجربه کنید، سفر به ژاپن نوید ماجراجویی در هر گوشه ای را می دهد.

منبع: ژیوار

به "چرا حتما باید به ژاپن سفر کنیم ، یکی از کشورهایی که باید قبل از مرگ دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا حتما باید به ژاپن سفر کنیم ، یکی از کشورهایی که باید قبل از مرگ دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید