گلایه ساکنان منطقه 5 شهر تهران از انباشت زباله

به گزارش وبلاگ باران علم، جمع آوری نکردن زباله در منطقه 5 شهر تهران باعث گلایه شهروندخبرنگار ما شده است.

گلایه ساکنان منطقه 5 شهر تهران از انباشت زباله

آلودگی محیط زیست از منابع گوناگون صورت می گیرد. با پیشرفت تمدن بشری و توسعه فن آوری و ازدیاد روز افزون جمعیت، در حال حاضر دنیا با مسئله ای به نام آلودگی در هوا و زمین روبرو شده است که زندگی ساکنان کره زمین را تهدید می کند.

حفاظت از محیط زیست محل سکونت، وظیفه یکایک ما شهروندان است که اگر بدان عمل کنیم، محیطی پاکیزه، به دور از آلودگی و زیبا خواهیم داشت.

کمترین کاری که هر شهروند می تواند انجام دهد این است که با نظافت محیط شهری چهره شهر خود را زیبا نگه دارد، نه این که با ریختن زباله هم چهره شهر را زشت جلوه دهد.

به ویژه در این روز هایی که در بیشتر منطقه ها کشور در شرایط قرمز کرونا است و این بیماری روز به روز شیوع گسترده تری پیدا کرده بنابراین آلودگی محیط زیست سلامت شهروندان را تهدید می کند و باعث انتقال این ویروس منحوس می شود؛ بنابراین باید در حفظ و پاکیزگی محیط شهری کوشا باشیم.

شهروندخبرنگار ما که از انباشت زباله در منطقه 5 شهر تهران بسیار گلایه مند است از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

شهرداری منطقه پنج تهران جایگاه این سطل زباله را در خیابان پونک، درست در مقابل یک مجتمع مسکونی قرار داده و با توجه به تعداد زیاد مجتمع های مسکونی در این خیابان و مراجعه دائم زباله برها، این شرایط آزار دهنده هر روز صبح (وقت رفتن به محل کار) و غروب (وقت برگشتن به منزل) در مقابل مجتمع مسکونی مشاهده می شود. متاسفانه تا به امروز اقدام لازم برای تغییر محل سطل زباله و سرانجام آزار و اذیت ساکنان مجتمع مسکونی مقابل سطل زباله انجام نشده است. خواهش می کنم پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندوبلاگ باران علم اینجا کلیک کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گلایه ساکنان منطقه 5 شهر تهران از انباشت زباله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه ساکنان منطقه 5 شهر تهران از انباشت زباله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید