گلایه طنزآمیز شاهرخ استخری از فالوئرهایش؛ خواهش های برزو ارجمند در روزهای خطرناک کرونایی

به گزارش وبلاگ باران علم، گزیده ای از پست های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می کنید.

گلایه طنزآمیز شاهرخ استخری از فالوئرهایش؛ خواهش های برزو ارجمند در روزهای خطرناک کرونایی

به گزارش خبرنگار، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره های معروف هنری برای طرفداران و دنبال نمایندگان این حوزه می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران به وسیله تلفن های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن ها بتوانند از فعالیت های بازیگر محبوب خود آگاه شوند.

این روز ها چهره های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه روز با کاربران و طرفداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه ای برقرار می نمایند.

شاهرخ استخری، بازیگر سینما و تلویزیون، که صاحب دو فرزند دختر می باشد و معمولا تصاویر و ویدئوهایی از دخترانش را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد، این بار با انتشار تصویری از خود در صفحه شخصی اش نوشت:

واقعا اگه نبات تو عکس نباشه لایک نمیکنید؟

هادی حجازی فر، از بازیگران سینما و تلویزیون، که با نقش زنده یاد احمد متوسلیان در فیلم ایستاده در غبار شناخته شد، تصویری از زادگاهش، شهر خوی را به اشتراک گذاشت.

خوی به وقت ِدهم ِتیرماه ِبارانی یکهزار و سیصد و نود و نه

برزو ارجمند، بازیگر تلویزیون، که در زمینه خوانندگی نیز تجربه هایی دارد، با انتشار پستی در اینستاگرام، و با بیان اینکه یکی از دوستانش مبتلا به کرونا شده، از مردم خواست این بیماری را همچنان جدی گرفته و نکات بهداشتی را حتما رعایت نمایند.

رفیق خوبم آرش نجفی متاسفانه مبتلا به کرونا شده ، بهم گفت خیلی سخته ، بهم گفت تا میتونی اطلاع رسانی کن ، خداروشکر که کمی حالش بهتره ، ولی همچنان یک هفته دیگه باید در بیمارستان بمونه.

خواهش میکنم ماسک زدن و جدی بگیرین ، خواهش میکنم تا میتونین در خانه بمونین ، خواهش میکنم یاری کنیم باهم با رعایت تمامی موارد بهداشتی از شر این بیماری وحشتناک راحت بشیم.

پ ن : همشهری های عزیزم و تمام رفقای باحالم در سراسر کشور عزیزم ایران برای سلامتی تمامی بیماران بخصوص رفیق شفیقم آرش دعا کنیم

مهراب قاسمخانی، نویسنده فیلم های تلویزیونی، تصویری را در صفحه اش به اشتراک گذاشته که در آن سوپرمن، شخصیت معروف خیالی و قهرمان کارتون های بچگانه، ماسک زده است، او در ادامه این تصویر نوشت:

مهم نیست چقدر احساس قدرت میکنید. مهم اینه که شعور داشته باشید

مجید مظفری، بازیگر شناخته شده کشور، تصویر جدیدی از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر نموده و با آرزوی سلامتی برای همه، از مردم خواسته ورزش کردن در خانه را فراموش ننمایند.

آرزوى سلامتى دارم براى همه شما عزیزان،ورزش رو از قلم نیاندازید حتى در منزل

مصطفی کیایی، کارگردان و نویسنده سینمای ایران، تصویری از حضور در جلسه کانون کارگردانان، با رعایت پروتکل های بهداشتی منتشر نموده است.

جلسه کانون کارگردانان ، با ماسک و رعایت اصول بهداشتی.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گلایه طنزآمیز شاهرخ استخری از فالوئرهایش؛ خواهش های برزو ارجمند در روزهای خطرناک کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه طنزآمیز شاهرخ استخری از فالوئرهایش؛ خواهش های برزو ارجمند در روزهای خطرناک کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید