گلکسی S22 اولترا ممکن است با صندلی مخصوص قلم S Pen عرضه گردد

به گزارش وبلاگ باران علم، یکی از مشهورترین افشاگران حوزه تکنولوژی که با نام کاربری Ice Universe در شبکه های اجتماعی حضور دارد، به نقل از دو منبع مستقل گفته که گوشی گلکسی S22 اولترا مانند گوشی های سری نوت همراه با صندلی مخصوص قلم S Pen راهی بازار می گردد.

گلکسی S22 اولترا ممکن است با صندلی مخصوص قلم S Pen عرضه گردد

برای یادآوری باید بگوییم که گلکسی S21 اولترا اولین گوشی غیر نوت سامسونگ بود که پشتیبانی از قلم S Pen را امکان پذیر کرد ولی کاربرانی که خواهان بهره گیری از این قابلیت هستند، به ناچار باید با خرید یک کیس مخصوص قلم موردنظر را با خود حمل نمایند. اما حالا به نظر می رسد گلکسی S22 اولترا این مشکل را رفع نموده اما برای عملی کردن این مشخصه باید تغییراتی در طراحی بدنه لحاظ گردد.

به اسم مثال، نسبت ابعاد نمایشگر این گوشی مانند گلکسی نوت 20 اولترا 19.3:9 خواهد بود و این در حالی است که تمام گوشی های S21 از نمایشگر مبتنی بر نسبت ابعاد 20:9 بهره می برند. به زبان ساده، نمایشگر این گوشی کمی عریض تر محسوب می گردد که این رویکرد برای تعبیه صندلی مخصوص قلم S Pen ضروری به شمار میرود. بعلاوه گوشه های بدنه هم در حد سری S21 گرد نخواهد بود اما در حد گوشی های نوت هم با زاویه های تیز روبرو نمی شویم.

با وجود اینکه سامسونگ برای این گوشی می خواهد چنین کاری را انجام دهد، خوشبختانه ظرفیت آن مانند S21 اولترا 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود که 500 میلی آمپر ساعت بیشتر از گلکسی نوت 20 اولترا محسوب می گردد.

هنوز رندرهای مبتنی بر اطلاعات موثق از گوشی های سری S22 منتشر نشده که این موضوع را تایید نمایند. اما در هر صورت ماه ها تا معرفی این گوشی ها فاصله داریم و تا آن موقع دیگر افشاگران اطلاعات بیشتری از این گوشی ها فاش خواهند کرد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی S22 اولترا ممکن است با صندلی مخصوص قلم S Pen عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S22 اولترا ممکن است با صندلی مخصوص قلم S Pen عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید