یک ورزشکار ایرانی دیگر هم پناهنده شد؟

به گزارش وبلاگ باران علم، ابوالفضل یعقوبی که از رده سنی نوجوانان عضو تیم تکواندو ایران بوده، این روز ها در کرواسی است و در تمرینات تیم ملی تکواندو این کشور حضور پیدا می نماید. وی که به علت آسیب دیدگی و بیماری مجبور به ترک تیم ملی شد، مدت ها بود در امارات تمرین می کرد و در چند تورنمنت هم شرکت کرد.

یک ورزشکار ایرانی دیگر هم پناهنده شد؟

یعقوبی چند روز قبل در صفحه شخصی خود از تیم ایران خداحافظی کرد و راهی کرواسی شد تا در تمرینات تیم ملی تکواندو این کشور شرکت کند. اینکه آیا او قصد ماندن در کرواسی را دارد یا خیر تعیین نیست.

یعقوبی با تایید اینکه در کرواسی است و به همراه اعضای تیم ملی این کشور تمرین می نماید، پاسخ روشنی به این سوال که قصد حضور در تیم ملی این کشور را دارد یا خیر، نداد.

او با بیان اینکه در شرایط فعلی چیزی تعیین نیست، این سوال را باقی گذاشت که آیا تکواندوکار دیگری از تیم ملی ایران بار سفر را بسته به خارج از ایران کوچ نموده است؟

با توجه به اینکه از آخرین حضور یعقوبی در تیم ملی ایران بیش از سه سال می گذرد، طبق قوانین فدراسیون دنیای، یعقوبی مسئله ای برای مبارزه برای کشور دیگری ندارد. باید منتظر ماند که آیا اقدامی از سوی مسئولان مربوطه در این خصوص صورت می گیرد.

این تکواندوکار 25 ساله ای مدال طلای 2012 نوجوانان دنیا، مدال نقره نوجوانان دنیا در سال 2013 و مدال برنز بزرگسالان دنیا در سال 2015 را به همراه تیم ملی ایران کسب نموده است.

منبع: فرارو

به "یک ورزشکار ایرانی دیگر هم پناهنده شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ورزشکار ایرانی دیگر هم پناهنده شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید