ابهام در ادامه همکاری پرسپولیس و کارگزارش

به گزارش وبلاگ باران علم، باشگاه پرسپولیس که در فضل جاری مسائل اقتصادی زیادی را تجربه کرد، با کارگزاری همکاری می کرد که عملا براساس مفاد قرارداد به تعهدات خود پایبند بود، اما نکته جالب این قرارداد این بود که مبلغی به عنوان کف تعهد پرداخت وجود نداشت.

ابهام در ادامه همکاری پرسپولیس و کارگزارش

در دوره مدیرت مجید صدری بعد از اینکه استقلال از کارگزار 500 میلیاردی رونمایی کرد، پرسپولیس هم ادعا کرد که با یک شرکت قراردادی 630 میلیارد تومانی منعقد نموده است. در همان زمان گفته شد که 300 میلیارد از این مبلغ مربوط به حق پخش تلویزیونی است و 330 میلیارد تومان هم به تبلیغات روی پیراهن و تبلیغات محیطی اختصاص دارد. با این وجود بعد ها تعیین شد که عملا کارگزار پرسپولیس تعهدی برای پرداخت هیچ کف درآمدی نداده و به واسطه آن ضمانت نامه بانکی هم به باشگاه ارائه ننموده است.

بر اساس پیگیری های خبرنگار ایسنا درحالی که فصل فوتبالی رو به اتمام است، مجموع پرداختی کارگزار به پرسپولیس حدود 110 میلیارد تومان بوده است.

حالا با وجود اینکه کارگزار پرسپولیس دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد، در ادامه همکاری طرفین ابهام وجود دارد. البته مدیران کارگزار پایبند به قرارداد و خواستار ادامه کار هستند، اما از سوی مدیران پرسپولیس هنوز تصمیم قطعی اتخاذ نشده است.

منبع: ایسنا

منبع: فرارو

به "ابهام در ادامه همکاری پرسپولیس و کارگزارش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابهام در ادامه همکاری پرسپولیس و کارگزارش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید