استان فارس قهرمان اولین دوره مسابقات کشوری مجازی کاتا

به گزارش وبلاگ باران علم، این دوره از مسابقات با حضور بیش از 1500 کاراته کا از سراسر کشور و در دو بخش کنترلی و آزاد در هر دو گروه مردان و زنان در تمامی رده های سنی برگزار گشت که در نهایت پس از نزدیک به یک ماه رقابت شرکت کنندگان در نهایت استان فارس با کسب 6 مدال طلا، 3 مدال نقره 9 مدال برنز در مجموع تمامی رده ها عنوان قهرمانی را کسب کرد.

استان فارس قهرمان اولین دوره مسابقات کشوری مجازی کاتا

استان تهران با 5 مدال طلا، 8 مدال نقره و 11 مدال برنز نایب قهرمان و استان آذربایجان شرقی با 3 مدال طلا، 6مدال نقره و 3 مدال برنز مقام سوم را کسب کرد. استان های خراسان رضوی، کردستان، قم، کرمان، خوزستان، گیلان و اصفهان نیز در جدول توزیع مدال ها رده های چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند. در مجموع نیز کاراته کاهای 22 استان کشور پیروز به کسب مدال شدند.

این مسابقات که با استقبال خوب ورزشکاران، مربیان و والدین ورزشکاران روبرو شد و مورد توجه کارشناسان و صاحب نظران قرار گرفت. قضاوت 60 داور آسیایی و جهانی در دو بخش آقایان و بانوان در پنج مرحله برابر قوانین فدراسیون جهانی کاراته برگزار گشت.

ابوالقاسم پایدار مسئول سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون در سرانجام این مسابقات ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اصحاب رسانه و داوران که در اجرای این مسابقات دلسوزانه و با دقت اقدام به قضاوت پرداختند گفت: اجرای این مسابقات برگ زرینی از تلاش ورزشکاران رشته کاراته در رعایت فاصله گزاری اجتماعی و ورزش در خانه بود که قطعاً مخاطبین رشته ورزشی کاراته پس از شکست بیماری کرونا با همبستگی بیشتر، اجرای مسابقات را دنبال خواهند کرد.

وی افزود: بدون شک سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون بر خود واجب می داند، با بهره گیری از نظر کارشناسان و اساتید کاراته نسبت به طراحی و برنامه ریزی مدون و منظم جهت اجرای مسابقات اثرگذار در ایجاد رقابت سالم و سازنده اقدام نماید. قطعاً با لطف پروردگار و رعایت موازین بهداشتی، همدلی و همراهی همیشگی کلیه ورزشکاران رشته کاراته و پشتوانه اساتید گرانقدر کاراته به زودی شاهد بازگشایی سالن های ورزشی و برگزاری مسابقات خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استان فارس قهرمان اولین دوره مسابقات کشوری مجازی کاتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان فارس قهرمان اولین دوره مسابقات کشوری مجازی کاتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید