دانشگاه آزادی ها برای واکسیناسیون، کی و کجا مراجعه نمایند؟

به گزارش وبلاگ باران علم، همایون رستگارزاده اضافه نمود: در مقاطع مختلف در شهریور به صورت موردی دانشجویان در بعضی دانشگاه ها در سطح کشور واکسینه شدند. در حالی که هنوز واکسیناسیون دانشجویان به صورت رسمی شروع نشده بود، اسامی تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (یک میلیون و 200 هزار نفر) را در مرداد به وزارت بهداشت ارسال کردیم و از امشب فرآیند بارگذاری اسامی شروع می گردد.

دانشگاه آزادی ها برای واکسیناسیون، کی و کجا مراجعه نمایند؟

فعالیت 100 مرکز واکسیناسیون در واحدهای دانشگاه آزاد

رستگارزاده با بیان اینکه طبق اعلام وزارت بهداشت، دانشجویان دکتری و پس از آن دانشجویان کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی در اولویت تزریق واکسن قرار دارند، ادامه داد: 100 مرکز واکسیناسیون در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی فعال و تجهیز شده و از شنبه آمادگی لازم برای تزریق واکسن به دانشجویان وجود دارد.

وی شرح داد: دانشگاه آزاد اسلامی برای عمل به ماموریت اجتماعی خود و حسب دستور رییس دانشگاه آزاد اسلامی در فرآیند کنترل کرونا حضور فعال داشته و در کنار ستاد کشوری کرونا در حیطه درمان، قرنطینه و پاسخگویی به سوالات بیماران و .. و بعلاوه واکسیناسیون عموم مردم نقش آفرینی نموده است.

این مقام مسئول دانشگاه آزاد اسلامی اضافه نمود: به طور مثال مرکز واکسیناسیون واحد تهران مرکز در سوهانک از ابتدای آغاز به کار خود عموم مردم را واکسینه نموده است؛ بعلاوه در سایر واحدها مثل واحد خوزستان، خراسان، یزد، زنجان و … از مدت ها قبل فعال هستند و علاوه بر اساتید و کارکنان، عموم مردم را واکسینه می نمایند.

امکان واکسینه شدن دانشجویان در شهر محل سکونت

رستگارزاده با تاکید بر اینکه دانشجویان نیازی نیست لزوماً برای واکسینه شدن به واحد دانشگاهی خود مراجعه نمایند، ادامه داد: توزیع مراکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی به گونه ای است که دانشجویان کمترین جابجایی را داشته باشند.

وی اضافه نمود: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه واکسیناسیون این دانشگاه به آدرس http://azadhr.healthehr.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

امکان ثبت نام دانشجویان در سامانه وزارت بهداشت

وی گفت که با یاری وزارت بهداشت، دانشجویان می توانند در سامانه وزارت بهداشت اقدام به ثبت و رزرو نوبت نمایند و به مراکز واکسیناسیون وزارت بهداشت در سطح شهر خودشان مراجعه نمایند.

واکسیناسیون 91 درصد اساتید و کارکنان دانشگاه

معاون توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد اسلامی یادآورشد که 16 مرکز واکسیناسیون در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تهران اعم از واحد علوم پزشکی آزاد تهران، واحد تهران شمال، تهران شرق، تهران غرب، تهران جنوب، علوم و تحقیقات، واحدهای استان تهران شامل ورامین، شهر قدس، پرند، شهریار و دماوند فعال هستند که بعضی از این واحدها یک مرکز و بعضی دیگر 3 مرکز واکسیناسیون را راه اندازی نموده اند.

وی درباره آخرین آمار واکسیناسیون اساتید و کارکنان دانشگاه هم گفت: با توجه به اینکه اساتید و کارکنان می توانستند در مراکز وزارت بهداشت واکسینه شوند، بنابراین آماری از بیرون دانشگاه نداریم، اما به طور کلی 91 درصد از اساتید و کارمندان دانشگاه شرایط دریافت واکسن را داشتند و واکسن هم زده اند.

منبع: ایرنا

مطالعه گزارش شیوه ترکیبی بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، پیشنهاد می گردد.

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در وبلاگ باران علم بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "دانشگاه آزادی ها برای واکسیناسیون، کی و کجا مراجعه نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزادی ها برای واکسیناسیون، کی و کجا مراجعه نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید