افتتاح سامانه تلفنی 1570 فوریت های روانی اجتماعی دانش آموزان تهرانی

به گزارش وبلاگ باران علم، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به آغازبه کار سامانه تلفنی فوریت های روانی اجتماعی دانش آموزان تهرانی گفت: ارائه خدمات به وسیله این سامانه تلفنی می تواند بخشی از مسائل جامعه هدف را که آینده سازان کشور هستند مرتفع کند.

افتتاح سامانه تلفنی 1570 فوریت های روانی اجتماعی دانش آموزان تهرانی

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ باران علم، عبدالرضا فولادوند در مراسم افتتاحیه سامانه تلفنی فوریت های روانی اجتماعی دانش آموزان، اولیاء و فرهنگیان شهر تهران با شماره 1570 (مرکز روانشناختی توحید) با بیان اینکه با تلاش و تلاش همکارانم در معاونت پرورشی امروز شاهد افتتاح این سامانه هستیم گفت: متاسفانه در جامعه هنوز مراجعه به مراکز مشاوره جا نیفتاده و نهادینه نشده است. ارائه خدمات به وسیله این سامانه تلفنی می تواند بخشی از مسائل جامعه هدف را که آینده سازان کشور هستند، مرتفع کند.

وی اضافه کرد: در این میان آنچه مهم است آنالیز احتیاج روز جمعیت هدف است. باید از راه چاره ها و حل مسائل با روش های گذشته فاصله گرفته و با توجه به اکوسیستم تازه که بخش عظیمی از نقش های اجتماعی را تغییر داد و باعث شد نقش های اجتماعی بازتعریف شوند، ضروری است یک بار دیگر مسائل را مرور نموده و احتیاج های روز جامعه هدف را به درستی تشخیص دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به ضرورت استفاده از تجربیات بین المللی برای مواجهه با مسائل ناشی از کرونا گفت: باید تلاش کنیم مهارت مقابله با آسیب های اجتماعی را نهادینه کنیم.

وی ادامه داد: اکنون در فصل امتحانات قرار داریم و بعد از مدت ها آموزش غیرحضوری قرار است امتحانات حضوری برگزار گردد، به همین علت بعضی خانواده ها و دانش آموزان دچار استرس شده اند که ارائه مشاوره، پاسخ دادن به سوالات و دغدغه های آن ها از نان شب هم برای این خانواده ها واجب تر است.

فولادوند تاکید نمود: باید تلاش کنیم نیروی انسانی آینده را از بلیات و آفات در امان بداریم و اتفافات خوبی رقم بزنیم. امروز با تلاش و تلاش، مرکز فوریت های 1570 شکل گرفت. سعی می کنیم به تناسب مسائل خانواده ها راه چاره ارائه دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افتتاح سامانه تلفنی 1570 فوریت های روانی اجتماعی دانش آموزان تهرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح سامانه تلفنی 1570 فوریت های روانی اجتماعی دانش آموزان تهرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید