پویش دانش آموزی سلام بر زمین هم زمان با روز درختکاری

به گزارش وبلاگ باران علم، به مناسبت روز درختکاری پویش دانش آموزی سلام بر زمین در شهر تهران و در منطقه ها کم برخوردار از فضای سبز برگزار گردید.

پویش دانش آموزی سلام بر زمین هم زمان با روز درختکاری

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ باران علم، در این پویش که منطقه باقرشهر در نزدیک کلان شهر تهران را مد نظر قرار داده بود، دانش آموزان مجموعه مدارس سلام به عنوان ادای دین سبز و به منظور توسعه فضای سبز هر یک نهالی را کاشتند.

به منظور این که این پروژه صرفا یک پروژه تشریفاتی و منحصر به روز درختکاری نباشد، پیگیری آبرسانی و دیگر احتیاج های این نهال ها نیز بر عهده این مدارس خواهد بود و برای آن برنامه ریزی مناسب اجرا شده است.

گفتنی ست که در فاز اول این پویش دویست اصله نهال در یک محوطه تعیین شده، کاشته شده، اما مجموعه مدارس سلام در راستای انجام مسئولیت اجتماعی، آموزش و تعلیم دانش آموزان و ادای دین خود به طبیعت، میخواهد که در فاز دوم پویش سلام بر زمین، با وسعت بیش تر و ابعاد بزرگ تری به انجام برسد.

لازم به ذکر است که مدارس به عنوان یکی از برترین سرمایه های انسانی برای آموزش، توسعه و نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از محیط زیست، به شمار می فرایند و در سال های گذشته نیز دانش آموزان مدارس سلام همانند بسیاری از دانش آموزان سراسر ایران در محوطه مدارس خود اقدام به کاشت نهال نموده بودند، اما با پویش سلام به زمین، امید می رود که این حرکت وسیع تر و سبزتر دنبال گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پویش دانش آموزی سلام بر زمین هم زمان با روز درختکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش دانش آموزی سلام بر زمین هم زمان با روز درختکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید