امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت مقطع ارشد پیغام نور

به گزارش وبلاگ باران علم، مهلت انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیغام نور امروز سرانجام می یابد.

امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت مقطع ارشد پیغام نور

به گزارش وبلاگ باران علم، طبق اطلاعیه قبلی سازمان سنجش آموزش کشور و اعلام اصلاحات تازه در دفترچه راهنما، کلیه متقاضیانی که پیروز به انتخاب رشته نشده اند، تا انتها وقت امروز آدینه اول بهمن فرصت دارند برای انتخاب رشته به وسیله سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام نمایند.

در ضمنً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا آخر وقت امروز، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل های انتخابی خود اقدام نمایند.

دانشگاه پیغام نور بیان کرد ظرفیت خالی مانده رشته محل های این دانشگاه، مندرج در اطلاعیه منتشره مورخ 22 دی ماه 1400 حداکثر تا سقف ظرفیت پذیرش مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته منتشره شهریور ماه 1400 افزایش یافته است که در مرحله گزینش نهایی مرحله تکمیل ظرفیت اعمال خواهد شد.

به گزارش وبلاگ باران علم، پیش از این مهلت انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیغام نور روز 27 دی ماه اعلام شده بود که این زمان با نظر سامان سنجش آموزش کشور تا آدینه اول بهمن ماه تمدید شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت مقطع ارشد پیغام نور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت مقطع ارشد پیغام نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید