انتقاد عجیب تماشاگران از استادیوم های قطر

به گزارش وبلاگ باران علم، برگزاری جام جهانی 2022 در قطر در فصل پاییز انتقاد های بسیاری را به همراه داشت، اما با توجه به سیستم آب و هوای این کشور چاره دیگری وجود نداشت.

انتقاد عجیب تماشاگران از استادیوم های قطر

گفته می گردد که دمای دوحه حتی در پاییز نیز بالای 20 درجه است و همین باعث شد که مدیران فوتبال این کشور به استفاده از سیستم های قدرتمند تهویه هوا در استادیوم ها روی بیاورند.

این سیستم ها باعث می گردد که هوای خنک به صورت مداوم در داخل استادیوم جریان داشته باشد تا بازیکنان حاضر در زمین و طرفداران روی سکو ها با مسئله ای از نظر گرمای هوا روبرو نشوند که البته هزینه ای چندین میلیون یورویی نیز برای قطر در پی داشت.

اما نکته عجیب و جالب اینجاست که بسیاری از تماشاگران حاضر در این استادیوم ها حالا مدعی شده اند که کارکرد این سیستم ها بیش از حد زیاد است و این اتفاق در ملاقات هایی که پس از غروب خورشید برگزار می گردد بسیار برجسته تر است، چون دمای هوا در این شهر کویری با افت فاحشی روبرو می گردد.

گفته می گردد که این موضوع حتی باعث شده است که تعدادی از تماشاگران حاضر در این استادیوم ها مجبور به پوشیدن ژاکت یا کاپشن شوند که بسیار عجیب به نظر می رسد.

روزنامه دیلی میل با اشاره به این خبر مدعی شده است که مقامات قطری این تصور را داشتند که جام جهانی لزوما در تابستان برگزار خواهد شد و با توجه به دمای بسیار بالای هوا در آن فصل چنین تدابیری را اندیشیدند، اما موافقت فیفا با برگزاری این مسابقات در فصل پاییز شرایط را تغییر داد.

منبع: فرارو

به "انتقاد عجیب تماشاگران از استادیوم های قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد عجیب تماشاگران از استادیوم های قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید