ایده های خلاقانه و جالب برای لباس بافتنی کودک

به گزارش وبلاگ باران علم، بافتنی از هنرهایی است که احتیاج به ذوق و خلاقیت دارد. برای بافت لباس بچه ها می توان از طرح حیوانات و یا طرح های عروسکی زیبایی استفاده کرد.

ایده های خلاقانه و جالب برای لباس بافتنی کودک

بافتنی این روزها به یکی از هنرهای دستی محبوب و مورد علاقه خانم ها تبدیل شده است. به طوری که بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند برای بچه هاشان با هنر دست خود لباس های بافت زمستانی و پاییزی را تهیه نمایند. تنوع طرح های لباس بافتنی کودک و نوزاد بسیار زیاد است. اگر به دنبال ایده های خلاقانه و جالب برای بافت لباس های فرزندانتان می گشت ادامه این مطلب را دنبال نموده و تصاویر آن را ببینید.

ایده برای بافت کلاه بچه گانه

اگر کودک شما به سرما حساس است و زود سرما می خورد بهتر است از طرح هایی بهره ببرید که سر و گوش و اطراف گردن او را بپوشاند. اما اگر فرزند شما زیاد به سرما حساس نیست از طرح کلاه با بند گیس باف اسفاده کنید. به این مدل کلاه ، کلاه خرسی می گویند.

مدل های گرگ و روباه بیشتر مناسب پسربچه هاست ولی به صورت کلی بچه ها مخصوصا پسربچه ها همواره کلاه هایی با طرح های حیوانی را دوست دارند. حتی می توانید با پارچه های رنگی بر روی بافتتان طرح های حیوانی جالبی بدوزید.

نوبتی هم که باشد نوبت طرح های دخترانه است. معمولا در بافت لباس های دخترانه ذوق و سلیقه خاصی ضروری است. بافت یک کلاه شبیه موهای عروسک دخترتان می تواند او را حسابی به وجد آورد. علاوه بر این می توانید به سادگی یک کلاه بدون طرح خاصی بافته و با یک گل نمدی زیبا آن را تزیین کنید. بهتر است برای بافت کلاه های دخترانه از رنگ های شاد بهره ببرید. کلاه با طرح جغد هم می تواند مورد علاقه بچه ها باشد.

دیگر طرح های خلاقانه ای که می توان برای لباس بچه ها در نظر گرفت بافت ست های پاپوش یا کفش و دستکش و یا کفش و هدبند مو برای دختر کوچولوهاست که در تصاویر نمونه هایی از آن ها را می توانید مشاهده کنید.

ایده ها و طرح های خلاقانه و جالب برای بافتنی لباس کودک

امیدواریم از این مدل های خلاقانه لباس کودک استفاده کافی را برده باشید و بتوانید برای فرزندان دلبندتان لباس های بافت زیبایی تهیه کنید.

گروه مد و پوشاک وبلاگ باران علم

منبع: setare.com

به "ایده های خلاقانه و جالب برای لباس بافتنی کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های خلاقانه و جالب برای لباس بافتنی کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید