سبک زندگی

میز تخصصی گردشگری روستایی و عشایری در لرستان تشکیل می شود

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، میز تخصصی گردشگری روستایی و عشایری در لرستان تشکیل می شود.

9 مرداد 1402

چگونه یک ساختمان تازه را تزیین کنیم؟

این اولین خانه شماست؟ برای تزیین و دکوراسیون داخلی آن کلی نقشه در سر دارید اما نمی دانید چگونه و از کجا آغاز کنید؟ ما به شما می گوییم.

31 اردیبهشت 1402

بازار پارس خلیج یکی از مراکز خرید معروف کیش به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس اخبار منتشر گشته، بازار پارس خلیج یکی از مراکز خرید معروف کیش به شمار می رود.

28 اسفند 1401

مقرون به صرفه ترین کابینت برای دکور آشپزخانه منزل

احتمالا برای شما این سوال پیش آمده که برترین نوع کابینت آشپزخانه منزل چیست؟

18 بهمن 1401

هندس سنتر یکی از برترین مراکز خرید میکونوس به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، هندس سنتر یکی از برترین مراکز خرید میکونوس به شمار می رود.

19 آبان 1401

دلیل خسته از خواب بیدار شدن چیست؟

محققان 5 دلیل که چرا خسته از خواب بیدار می شوید و چگونه آن را برطرف کنید را توضیح داده اند.

6 شهریور 1401

برترین ماده غذایی روزانه برای کاهش پیری

کارشناسان نسل هاست که در پی اکسیر جوانی بوده اند. جوان به نظر رسیدن به معنای کنار گذاشتن خود لوازم آرایشی گران قیمت، بوتاکس یا جراحی پلاستیک است.

5 مرداد 1401

10 کاراکتر سریال های تلویزیونی که همیشه به رقابت فکر می کردند

بعضی از شخصیت های سریال های تلویزیونی بیش از هر چیز دیگر عاشق برنده شدن هستند و تمام کوشش خود را می کنند تا پیروزی خود را چه در یک ماراتن و چه در یک بازی مونوپولی تضمین کنند.

30 خرداد 1401

ایده های مدرن در دکوراسیون داخلی MDF

دکوراسیون داخلی MDF موضوعی است که امروز قصد داریم تا در خصوص آن صحبت کنیم. ام دی اف یکی از مهم ترین و همچنین اصلی ترین متریال هایی است که در دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف استفاده می شود. برای آن که بتوانید به خوبی و به سادگی نسبت به این موضوع اطلاعات لازم...

27 خرداد 1401

جالب ترین خانه های نویسندگان را بشناسید (قسمت دوم)

اگر شما نیز از هواداران گردشگری ادبی به شمار می روید، حتما یکی از بزرگ ترین آرزوهایتان بازدید از خانه های بزرگان ادبیات است. با ما همراه شوید و با پا گذاشتن به جالب ترین خانه های نویسندگان، دنیای آن ها را ورای آثارشان کشف کنید.

3 خرداد 1401

مطالعات علمی می گویند در سال 2022 بیشتر قهوه بنوشید؛ مزایای کوتاه مدت و بلندمدت قهوه برای سلامتی

همه ما دوست داریم کارهایی کنیم و تصمیماتی بگیریم که باعث افزایش بهره وری و خودسازی ما می شوند. لزوما نباید این تصمیم ها و کارها همزمان با آغاز سال تازه یا به بهانه آن باشند؛ اگرچه در بیشتر اوقات برای غالب افراد این طوری است.

24 اردیبهشت 1401

دکوراسیون اداری از صفر تا صد با متخصصین حرفه ای شرکت دکوراسیون هیرادانا

رپرتاژ آگهی - داشتن یک دکوراسیون اداری حرفه ای و منحصر به فرد به اداره شما این کمک را می کند که دارای کارمندان بهتری بشود . چرا که افرادی که دارای تسلط به حرفه خود بوده و از توانایی زیادی برخوردار می باشند . میل به کار کردن در محیط های حرفه ای و شیک می باشند...

22 اردیبهشت 1401

اتاق هتل ها تا سال 2034 چه شکلی خواهند شد؟

گروهی از کارشناسان هتل و هتلداری، از پیش بینی های خود برای آینده اتاق هتل ها تا سال 2034 گفته اند که این صنعت را متحول خواهد نمود.

27 فروردین 1401

دارچین و هر آنچه که از خواص شگفت انگیز دارچین باید بدانید!

دارچین نوعی ادویه است از درخت کوچکی تشکیل شده، همواره سبز و دارای بوی مطبوع و خوشی است. دارای خواص و فایده های زیادی است . دارچین راز جوانی و مصرف روزانه آن سلامتی را تضمین می نماید. از قدیم الایام به عنوان چاشنی، دارو و ادویه در همه دنیا مورد مصرف بوده...

15 اسفند 1400

استرس چگونه به بیماری التهابی روده منجر می شود؟

استرس ممکن است نحوه عملکرد اندام های مختلف بدن از جمله دستگاه گوارش را تغییر دهد و می تواند با چندین نوع بیماری گوارشی از جمله بیماری التهابی روده (IBD) مرتبط باشد.

8 شهریور 1400

فواید برگ بو برای زیبایی پوست و مو

تهران (پانا) - برگ بو گیاهی سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین های مختلف و مواد معدنی فراوان است که در سلامت انسان نقش مهمی را بر عهده دارد.

26 تیر 1400

5 راه چاره ساده که به سرعت از شر جوش و آکنه خلاصتان می نماید

جوش و یا آکنه صورت یکی از کابوس های دوران نوجوانی است. اگر فکر می کنید این کابوس پس از دوره نوجوانی تمام می گردد سخت در اشتباه هستید، بیشتر ما آکنه بزرگسالی را هم تجربه می کنیم. در این نوشتار 5 راه چاره ساده و متفاوت می بینید که به درمان سریع جوش و آکنه یاری...

19 اسفند 1399

با مشاغل خانگی هم می توانیم درآمد خوبی داشته باشیم!

مشاغل خانگی عبارت است از کلیه فعالیت هایی که در محیط خانه، برای کسب درآمد انجام می گردد و این مشاغل در زمینه صنایع دستی، کشاورزی، صنعت، فناوری اطلاعات و فرهنگی می باشد.

3 بهمن 1399

چگونه می توان سریع و با اطمینان وزن را افزایش داد

برخلاف رژیم افراد چاق، رژیم هایی که برای افزایش وزن افراد لاغر تجویز می گردد، معمولا زمان بر هستند و شاید حتی از یک ماه تا 3 ماه زمان لازم باشد تا وزن فرد لاغر زیاد گردد. به یاد داشته باشید برای حل مشکل لاغری باید شکیبا باشید.

16 دی 1399

اجرای طرح کوچ در مدارس گیلان

خبرنگاران/گیلان مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان (کوچ) با هدف افزایش فعالیت های بدنی، عادات غذایی مناسب و ارتقای سبک زندگی سالم از امروز در همه مدارس گیلان شروع شد.

10 آذر 1399
تعداد: (29)