تأکید مجمع نمایندگان تهران بر اولویت دادن به حل آسیب های اجتماعی در استان تهران

به گزارش وبلاگ باران علم، سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به نشست مشترک مجمع نمایندگان استان با معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و فرمانداران شهرستان های استان تهران، گفت: تشکیل قرارگاه اجتماعی در استان تهران و رسیدگی به آسیب های اجتماعی تهران از موضوعات مهم مطرح شده در نشست امروز بود.

تأکید مجمع نمایندگان تهران بر اولویت دادن به حل آسیب های اجتماعی در استان تهران

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ باران علم، علی خضریان سخنگوی مجمع نمایندگان تهران در تشریح نشست ظهر امروز مجمع نمایندگان استان تهران که با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران و فرمانداران تهران، ری، شمیرانات و پردیس برگزار گردید، گفت: در این جلسه به مسائل و معضلات استان تهران پرداخته شد و برنامه های استانداری تهران و فرمانداران برای مقابله با معضلات به ویژه در حوزه آسیب های اجتماعی مورد رسیدگی و ارزیابی نهاده شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس اضافه نمود: در این نشست در مورد تشکیل قرارگاه اجتماعی در استان تهران برای مقابله با این آسیب ها بحث و آنالیز های کارشناسی صورت گرفت و مقرر شد قرارگاه اجتماعی استان تهران که مسئولیت آن در شهر تهران با شهردار بوده و در سایر شهرستان ها با فرمانداران است، اولویت بندی و کار ساماندهی با در نظر داشتن این اولویت ها انجام شود.

وی اضافه نمود: در نشست امروز بر ضرورت رسیدگی به آسیب های اجتماعی و فرهنگی موجود در منطقه ها مختلف آسیب پذیر تهران تأکید کردند و فرمانداران نیز هر یک به صورت مجزا برنامه های خود در زمینه مقابله با آسیب ها و چالش های شهرستان خود را بیان کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه نمود: در این نشست درباره موضوعات مختلف از قبیل ساختار اداری تهران و بعلاوه تقسیمات کشوری نیز بحث و آنالیز صورت گرفت.

خضریان اضافه نمود: بعلاوه در این نشست مقرر شد با همراهی مسئولان استانی، فرمانداران و اعضای مجمع نمایندگان نشست هایی که تا به امروز در سطح مساجد برگزار گردیده است با انسجام بیشتر و تشکیل یک دبیرخانه مشترک برای احیای مسایل و مسائل برگزار شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تأکید مجمع نمایندگان تهران بر اولویت دادن به حل آسیب های اجتماعی در استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید مجمع نمایندگان تهران بر اولویت دادن به حل آسیب های اجتماعی در استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید