اخبار سیاسی

صعود گردشگران چینی به روسیه

دیمیتری چرنیشنکو، معاون نخست وزیر روسیه در نشست کمیسیون بین دولتی دوجانبه گفت: سفرهای گردشگری بین چین و روسیه تا سرانجام امسال به بالای یک میلیون نفر خواهد رسید و تا سال 2030 به پنج برابر افزایش خواهد یافت.

28 آذر 1402

بلایی عجیبی که باتری سر آیفون 15 نو آورد، عکس

زومیت نوشت: یک کاربر در انجمن ردیت می گوید آیفون 15 پرو را ازطریق اپراتور ورایزن خریده و متوجه شده که باتری گوشی باد کرده است.

7 مهر 1402

عیدی وزیر ارتباطات به مردم به مناسبت سال نو

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به کاربران پیغام رسان های داخلی به مناسبت سال تازه عیدی داد.

25 اسفند 1401

مدارس کدام استان ها دوشنبه تعطیل است؟

با توجه به بارش برف و برودت هوا بعضی از مدارس و مراکز آموزشی در استان های های کشور در نوبت نوبت صبح و بعد از ظهر دوشنبه 24 بهمن ماه 1401 تعطیل و یا غیر حضوری شده است.

24 بهمن 1401

انتها شکوه بازار قیصریه اصفهان

در پی بارش های اخیر باران و برف در اصفهان، سقف بخشی از بازار قیصریه و ورودی بازار چیت سازها ریزش پیدا نموده است.

10 بهمن 1401

تصاویر و جزئیات درگیری و تجمع در دانشگاه علم و صنعت ، کوشش برای ورود متخلط به سلف و تغییر تابلوی پارک دانشگاه از حضرت معصومه (س) به ژینا

به گفته یکی از دانشجویان علم و صنعت، حدود 60 نفر از دانشجویان دختر و پسر این دانشگاه ظهر امروز قصد ورود مشترک به سلف دانشگاه را داشتند که با مقاومت عده ای دیگر از دانشجویان روبرو شدند.

4 آبان 1401

عکس ، یک دستاورد بزرگ علمی نو برای کنترل اشیاء از دور !

حسگرهایی که برای پاسخ به حرکت فک ساخته شده اند را می توان به صورت بی سیم به دستگاه های مختلف برای کنترل متصل کرد.

21 مهر 1401

کشف ماده شگفت انگیز چینی ها را به ماه کشاند!

دیجیاتو نوشت: کشف یک ماده معدنی تازه در کره ماه نشان می دهد که چینی ها مصمم هستند در موضوعات فضایی پیشرفت کنند. برنامه های چین برای کاوش ماه چیست؟

22 شهریور 1401

نانسی پلوسی تایوان را ترک کرد

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا که با آغاز تور آسیایی خود به ویژه با سفر به تایوان جنجال به پا کرده، این جزیره خودگردان را بعد از ملاقات با مقام های سیاسی آن ترک کرد.

14 مرداد 1401

پلوسی: نمی توانیم در برابر تهدید چین دست بسته عمل کنیم

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، پس از ورود به تایوان در بیانیه ای بیان کرد که سفر ما به تایوان نشان دهنده تعهد تزلزل ناپذیر واشنگتن به حمایت از دموکراسی در تایوان است.

14 مرداد 1401

افزایش قیمت کالاها به شرط تایید نهایی رییس جمهور

خبرنگاران : طبق اعلام سرپرست سازمان حمایت، از این به بعد باید درخواست افزایش قیمت کالاها در دفاتر تخصصی وزارت صمت و جهاد کشاورزی، سازمان حمایت، کمیسیون مالی دولت و ستاد تنظیم بازار آنالیز و تایید گردد و در نهایت به تایید رئیس جمهور برسد.

8 مرداد 1401

ورود 2 سرمایه گذار تازه به صنعت خودروی ایران

از روزی که رزم حسینی وزیر صمت شد، در تمام مصاحبه هایش بر یک جمله تأکید دارد و آن این است که انحصار صنعت خودرو باید شکسته گردد. صنعت خودرو انحصاری است و ممنوعیت واردات بر این انحصار افزوده است. اگر این صنعت انحصاری نبود، قطعاً شورای رقابت در قیمت گذاری...

7 مرداد 1401

حقوق بازنشستگان چقدر افزایش می یابد؟، مابه التفاوت فروردین و اردیبهشت واریز می شود؟

به گزارش خبرنگاران، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: براساس مواد 96 و 111 قانون تأمین اجتماعی، افزایش مستمریِ مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی هر سال به تصویب هیئت...

25 تیر 1401

چه سیاستمدارانی در سال 2021، نامشان بیشترین جست و جو را داشت؟

خبرگزاری یونهاپ امروز (سه شنبه) با استناد به داده های یک شرکت آمار آلمانی گزارشی را در رابطه با 10 تن از پر جست وجوترین سیاستمداران از طریق کاربران اینترنت در سراسر جهان در سال 2021 منتشر کرد که بر اساس آن جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در جایگاه نخست و ماریو...

24 تیر 1401

تحویل اولین واحد های مسکن ملی از ابتدای سال آینده

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مالکان بیش از 40 هزار واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

23 تیر 1401

برگزاری سومین کنفرانس دوسالانه اقتصاد آب به تعویق افتاد

در پی تعطیلی شهر تهران به علت آلودگی هوا، برگزاری سومین کنفرانس دوسالانه اقتصاد آب به تعویق افتاد. این کنفرانس قرار بود طی روزهای 27 و 28 اردیبهشت برگزار گردد.

11 تیر 1401

ممکن است ایلان ماسک به جای هند، اندونزی را مرکز فراوری محصولات تسلا انتخاب کند ، بعضی کشورها برخلاف دیگر کشورها نگران از دست رفتن فرصت های مالی کوچک و بزرگ هستند!

در حالی که در هند زمزمه هایی در خصوص کاهش تعرفه واردات خودرو های برقی تسلا پیچیده، مدیر عامل تسلا به ملاقات جوکو ویدودو، رئیس جمهور اندونزی رفته و او مکان هایی را برای نهایی کردن مرکز فراوری تازه تسلا در آسیا آنالیز می نماید.

9 تیر 1401

تأکید مجمع نمایندگان تهران بر اولویت دادن به حل آسیب های اجتماعی در استان تهران

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به نشست مشترک مجمع نمایندگان استان با معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و فرمانداران شهرستان های استان تهران، گفت: تشکیل قرارگاه اجتماعی در استان تهران و رسیدگی به آسیب های اجتماعی تهران از موضوعات مهم مطرح شده...

8 تیر 1401

طعنه سنگین آذری جهرمی به یک مدیر خودروساز

وزیر پیشین ارتباطات به ادعای یک مدیر شرکتی خودروساز درباره زیان ده بودن فراوری ، طعنه سنگینی زد.

5 تیر 1401

صعود یک پله ای رتبه ایران در فراوری مقالات ISI

معاون دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم گفت: رتبه 15 ایران در چاپ مقالات ISI قابل قبول است.

30 خرداد 1401
تعداد: (137)