جمع آوری ماهانه 218 کیلوگرم پسماند الکترونیکی در منطقه 9

به گزارش وبلاگ باران علم، پسماندهای الکترونیکی ازجمله زباله های خطرناک است که می تواند خسارت های جبران ناپذیری بر سلامت شهروندان و محیط زیست بگذارد، برای همین طرح جمع آوری اینگونه پسماندها در غرفه های مستقر در منطقه9 با جدیت دنبال می گردد.

جمع آوری ماهانه 218 کیلوگرم پسماند الکترونیکی در منطقه 9

وبلاگ باران علم - مریم قاسمی : اگر در خانه تان پسماندهای الکترونیکی و به اصطلاح برقی و... مثل بخاری برقی خراب، اتوی سوخته، رادیوی معیوب و بلا استفاده دارید، لطفا آن را داخل مخازن زباله مکانیزه نیندازید، چون با این کارتان به طبیعت و محیط زیست آسیب می زنید. برترین راه چاره این است که ایگونه زباله ها را به غرفه های پسماند و بازیافت نزدیک محل زندگی خود تحویل دهید که هم درآمدی داشته باشید و هم اینکه بعضی قطعات و لوازم قابل بازیافت این وسایل به چرخه فراوری برمی شود.

سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه 9 در این زمینه از جمع آوری ماهانه 218 کیلوگرم پسماند الکترونیک در غرفه های بازیافت غرب مرکز با هدف کاهش پسماندهای خطرناک محیط زیستی اطلاع داد و اضافه نمود: عوامل اجرایی اداره مدیریت پسماند این منطقه با جانمایی و نصب انواع مخازن ویژه پسماند در غرفه های بازیافت و بعلاوه آموزش و اطلاع رسانی به وسیله آموزشگران به صورت محله به محله و خانه به خانه در این زمینه کوشش می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "جمع آوری ماهانه 218 کیلوگرم پسماند الکترونیکی در منطقه 9" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری ماهانه 218 کیلوگرم پسماند الکترونیکی در منطقه 9"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید