خبرنگاران چهارهزار و 897 مجوز الکترونیکی تردد بین استانی درقم صادر شده است

به گزارش وبلاگ باران علم، قم- خبرنگاران- مدیر فناوری اطلاعات، امنیت مجازی و شبکه دولت استانداری قم گفت: از ابتدای اجرای طرح صدور مجوز تردد بین استانی تا 19 اسفندماه جاری، چهار هزار و 897 مجوز به صورت الکترونیکی در این استان صادر شده است.

خبرنگاران چهارهزار و 897 مجوز الکترونیکی تردد بین استانی درقم صادر شده است

اکرم روح پرور روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ باران علم، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعمال قانون منع تردد به استان هایی با شرایط قرمز و نارنجی، استان قم جزو معدود استان هایی است که مجوز تردد را به صورت الکترونیکی صادر می نماید.

وی افزود: سامانه الکترونیکی مجوز ترددها دی ماه امسال با همکاری مرکز توسعه دولت الکترونیک وزارت کشور راه اندازی و با هماهنگی اداره کل امنیتی استانداری و همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری از تاریخ 27 دی ماه اجرایی شد.

وی ادامه داد: تعداد مجوزهای درخواست شده تا 19 اسفندماه جاری، پنج هزار و 686 مجوز بوده که چهار هزار و 897 مورد تایید و به وسیله پیامک به شهروندان اطلاع رسانی شده است.

به گفته روح پرور، دسترسی به این خدمت به وسیله پورتال وزارت کشور و استانداری به آدرس ghom.ir - taradod.moi.ir امکان پذیر می باشد.

وی در ادامه به راه اندازی میز خدمت الکترونیکی استان و ایجاد پنجره واحد خدمات استان به وسیله پرتال استانی اشاره نمود و گفت: با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اداره کل روابط عمومی استانداری و ادارات مرتبط در راستای اجرای میز خدمت الکترونیکی استان، میز خدمت الکترونیکی در دستگاه های اجرایی ایجاد شد.

وی افزود: در سال 98 لینک خدمات دستگاه های اجرایی به صورت متمرکز برای دسترسی آسان مردم بر روی پورتال استان به آدرس qomportal.ir بارگذاری و به روزرسانی شد.

مدیر فناوری اطلاعات استانداری قم همچنین گفت: در حال حاضر 210 خدمت در دفاتر پیشخوان با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ارائه می گردد.

به گفته وی، خدمات 19 دستگاه اجرایی در دفاتر پیشخوان ارائه می گردد و در حال حاضر 73 دفتر پیشخوان در استان قم فعال است که هفت دفتر در امسال ایجاد شده است.

وی افزود: امسال با هماهنگی مرکز فناوری اطلاعات نهاد ریاست جمهوری و همکاری اداره کل ارتباطات استان، طرح مکاتبات اداری ارباب رجوع به وسیله دفاتر پیشخوان منتخب اجرا و به دستگاه های اجرایی استان برای بهره برداری ابلاغ شد

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران چهارهزار و 897 مجوز الکترونیکی تردد بین استانی درقم صادر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چهارهزار و 897 مجوز الکترونیکی تردد بین استانی درقم صادر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید