خوابگاه های دانشگاه خوارزمی به صورت معدود فعال است

به گزارش وبلاگ باران علم، معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت: خوابگاه های دانشگاه خوارزمی به صورت معدود و برای دانشجویانی که کار آزمایشگاهی دارند، فعال است.

خوابگاه های دانشگاه خوارزمی به صورت معدود فعال است

احمد زنگانه، معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ باران علم، با بیان اینکه دانشجوی فعال در دانشگاه معدود است، اظهار کرد: این دانشجویان برمبنای اینکه کار آزمایشگاهی دارند، در خوابگاه ها ساکن شده اند.

زنگانه اعلام نمود: آن دسته از اتاق هایی که نیاز بوده، تخلیه شده است. برخی دانشجویان نیز که تمایل به تغییر اتاق خود داشته اند، اتاق قبلی را تخلیه کرده اند.

معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در خوابگاه ها گفت: برای آغاز مهر و سال تحصیلی جدید، هرچه به ما دستور داده شود، اجرا می کنیم.

وی ادامه داد: با معاونت آموزشی دانشگاه جلساتی داریم تا از تراکم دانشجویان در آغاز سال تحصیلی کم شود و به این ترتیب دانشجویان کمتری در خوابگاه ها اسکان می یابند.

زنگانه درخصوص ورود دانشجویان جدید به دانشگاه نیز گفت: برای حضور این دانشجویان نیز در حال برنامه ریزی هستیم تا براساس دستورالعمل ها بتوانیم از آنان نیز در ابتدای سال جدید پذیرایی کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خوابگاه های دانشگاه خوارزمی به صورت معدود فعال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوابگاه های دانشگاه خوارزمی به صورت معدود فعال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید