درخواست یک نماینده از رئیس جمهوری درباره حادثه خبرنگاران

به گزارش وبلاگ باران علم، تهران (پانا) - نماینده مردم اردبیل در مجلس با اشاره به حادثه تلخ جانباختن دو خبرنگار حوزه محیط زیست گفت آقای روحانی برای تسکین آلام مردم هم که شده به مدیریت غیرمسئولانه آقای کلانتری در سازمان حفاظت از محیط زیست کشور خاتمه دهید.

درخواست یک نماینده از رئیس جمهوری درباره حادثه خبرنگاران

صدیف بدری در نشست علنی امروز چهارشنبه 9 تیرماه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل وبلاگ باران علم محیط زیست در تاریخ دوم تیر ماه امسال که برای بازدید از فرایند احیای دریاچه ارومیه راهی به محل شده بودند، گفت: متأسفانه در پی این حادثه خانم ها مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی وبلاگ باران علم خبرگزاری های ایرنا و ایسنا جان خود را از دست دادند و چند تن از عزیزان خبرنگار نیز به شدت مصدوم شدند.

کننده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افکار عمومی به ویژه جامعه فرهیخته رسانه ای کشور به شدت از این حادثه آزرده خاطر شدند، عنوان نمود: حداقل انتظار این بود که دولت و مسئولان مربوطه ضمن عذرخواهی و همدردی با خانو اده های قربانی مسببان این بی تدبیری آشکار که دو تن از خبرنگار عزیز را به مسلخ برد، بازخواست کنند.

وی خطاب به رئیس جمهوری اظهار کرد: آقای کلانتری نه تنها به شفاف سازی این موضوع نپرداخته بلکه با رفتارهایی خارج از عرف و اظهاراتی نسنجیده نمک به زخم خانواده های قربانی و شهفرایندان پاشید البته شاید هم انتظارات ما از آقای کلانتری زیاد است.

بدری ادامه داد: رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور اگر کوچکترین اعتنایی نسبت به مسئولیت پذیری داشت، سال ها پیش باید صحنه مدیریت را ترک می کرد.

این کننده مردم در مجلس یازدهم شرایط فجیع آب و هوای کلانشهرها، ناتوانی در حفظ گونه های نادر حیوانی، مظلومیت و به شهادت رسیدن محیط بانان و جنگل سوزی ها گوشه ای از هنر مدیریتی آقای کلانتری دانست و توضیح داد: آقای روحانی برای تسکین آلام مردم هم که شده به مدیریت غیرمسئولانه آقای کلانتری در سازمان محیط زیست کشور خاتمه دهید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "درخواست یک نماینده از رئیس جمهوری درباره حادثه خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست یک نماینده از رئیس جمهوری درباره حادثه خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید