دفاع قاطعانه وزیر ورزش از اسکوچیچ

به گزارش وبلاگ باران علم، وزیر ورزش و جوانان گفت: قاطعانه از دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال حمایت می کنیم و او به کارش ادامه خواهد داد.

دفاع قاطعانه وزیر ورزش از اسکوچیچ

به گزارش ایرنا، سیدحمید سجادی پنجشنبه شب در حاشیه ملاقات محبت آمیز تیم فوتبال امید با گل گهر سیرجان در جمع وبلاگ باران علم اضافه نمود: روز گذشته جلسه ای با مهدی مهدوی کیا داشتم که او مطالب ارزشمندی را با جزییات گفت. احتیاج است برای بزرگی و موفقیت این تیم، از آن حمایت کنیم و قول دادیم که در کنارشان باشیم.

وی گفت: به عنوان وزارت ورزش و جوانان یکسری وظایف حاکمیتی و حمایتی داریم که در خدمت تمام فدراسیون ها به ویژه فوتبال باشیم و امیدواریم تیم فوتبال امید بعد ار 48 سال به المپیک راه یابد و در این راه از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

وی بعلاوه یادآور شد: امشب حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال در مورد برنامه های تیم ملی، بازی های تدارکاتی و برنامه های پیش رو شرحاتی را ارائه داد و در هر صورت باید به عنوان یک برنامه کوتاه مدت در دستور کار قرار گیرد. وظیفه ما حمایت از کادر فنی و سرمربی است به خصوص سرمربی که این روزها خیلی در موردش سوال می نمایند. قاطعانه از سرمربی تیم ملی حمایت می کنیم و او به کارش ادامه خواهد داد.

تیم ویژه وزارت ورزش برای حل مشکل مالیاتی فدراسیون ها

وزیر ورزش در مورد بدهی مالیاتی 40 میلیاردی فدراسیون فوتبال نیز شرح داد: این موضوع را به من گزارش ندادند. از 7 ماه گذشته و از روزی که آمدم بعضی از فدراسیون ها از بحث مالیات گلایه مند بودند. به همین دلیل تیم ویژه متشکل از معاون ورزش قهرمانی، اداری مالی و یکسری از کارشناسان و متخصین تشکیل شده که به امور مالیاتی فدراسیون ها ورود نمایند و یاری نمایند و مشورت بدهند تا فدراسیون ها زودتر از این حالت خارج شوند.

سجادی ادامه داد: حتی قبل از عید فدراسیون هایی که با مشکل بودجه روبرو بودند به سختی برای آنها منابع مالی تخصیص دادیم که بلافاصله پول بلوکه شد و به عنوان بدهی مالیاتی برداشته شد. این اتفاقات خوبی نیست. یکسری تکالیف انضباط مالی است که از سال های قبل مانده و گریبان گیر فدراسیون ها شده و الان یک حالت غافلگیری برایشان رخ داده است.

وزیر ورزش توضیح داد: به مسائل وافق هستیم و پیگیری می کنیم و تا آخر در کنار رییسان فدراسیون ها هستیم. مهم این است که می دانیم مشکل کجاست و از کجا آغاز شد. باید علاج کنیم. آنقدر حجم کار بالا هست که به یکباره درست نمی گردد. خوشبختانه در وزارت امور مالی و دارایی رویکرد مثبتی وجود دارد و با یاری و همدلی مسائل مالیاتی فدراسیون ها حل خواهد شد.

منبع: فرارو

به "دفاع قاطعانه وزیر ورزش از اسکوچیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع قاطعانه وزیر ورزش از اسکوچیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید