رئال دست به دامن یک تیم آمریکایی برای فروش بیل!

به گزارش وبلاگ باران علم، به نظر می رسد که تنها یک تیم آمریکایی قادر خواهد بود دستمزد گرت بیل را پرداخت نموده و او را به خدمت بگیرد.

رئال دست به دامن یک تیم آمریکایی برای فروش بیل!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ باران علم، مطابق انتظار ستاره ولزی و 31 ساله رئال مادرید یعنی گرت بیل در فصلی که گذشت نتوانست بازی های زیادی زیر نظر زین الدین زیدان انجام دهد و تنها در 20 مسابقه برای کهکشانی ها به میدان رفت. او همچنین در جشن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بسیار ناراحت به نظر می رسید تا معین گردد که از اوضاع خوبی در این تیم برخوردار نیست.

با وجود اوضاع عجیب و غریب و گرت بیل در رئال مادرید و با توجه به این که زین الدین زیدان به طور قطع فصل آینده نیز راهنمایی کهکشانی ها را برعهده خواهد داشت اما باز هم ستاره ولزی و مدیر برنامه جنجالی اش یعنی جاناتان بارنت هیچ تمایلی به جدایی نشان نمی دهند. در واقع ایجنت ستاره ولزی اصرار دارد که گرت بیل در رئال مادرید شاد است و نمی خواهد این تیم را ترک کند.

بر هیچ کس اما پوشیده نیست که مهم ترین دلیل بیل ماندن در رئال مادرید دستمزدی است که او در این تیم دریافت می نماید. ستاره ولزی سالیانه 17 میلیون یورو حقوق می گیرد و از طرفی با وجود علاقه لوس بلانکوس به فروش این بازیکن اما هیچ تیمی حاضر نیست دستمزد هنگفت او را بپردازد.

حالا و در همین رابطه آاس مدعی شده که به احتمال فراوان گرت بیل در رئال مادرید ماندگار خواهد شد چرا که هیچ تیمی حاضر نیست دستمزد این بازیکن را بپردازد اما در عین حال هنوز یک تیم آمریکایی به جذب ستاره ولزی علاقه دارد و رئال مادرید نیز امیدوار است که تنها امیدش برای رهایی از دست گرت بیل، نا امید نگردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رئال دست به دامن یک تیم آمریکایی برای فروش بیل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال دست به دامن یک تیم آمریکایی برای فروش بیل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید