رقیب جدید برای بارسا در راه جذب هافبک تاتنهام

به گزارش وبلاگ باران علم، به نظر می رسد که لیورپول نیز به جمع مشتریان هافبک فرانسوی تاتنهام یعنی تانگوی اندومبله اضافه شده است.

رقیب جدید برای بارسا در راه جذب هافبک تاتنهام

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ باران علم، بعد از درخشش در ترکیب لیون بود که چشم باشگاه های عظیم اروپایی به جذب هافبک فرانسوی این تیم یعنی تانگوی اندومبله دوخته شد. حتی گفته شد که زین الدین زیدان علاقه زیادی به انتقال هم وطن خود به سانتیاگو برنابئو دارد. با این حال اما تاتنهام گوی سبقت را از سایر رقبا از جمله رئال ربود و این هافبک فرانسوی را به خدمت گرفت.

اما تا به اینجا اوضاع برای اندومبله در لندن خیلی خوب پیش نرفته و اچ عملکرد دور از انتظاری را از خود ارائه داده است. از طرف دیگر بعد از انتخاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید تاتنهام، شرایط هافبک فرانسوی بدتر قبل هم شد چرا که گفته می گردد رابطه خوبی بین او و آقای خاص برقرار نیست تا جایی که حتی مورینیو در چند مصاحبه انتقادهای تندی را از هافبک فرانسوی خود مطرح نموده بود.

طی هفته های گذشته شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی اندومبله از تاتنهام در مقابل انتقالات پیش رو به گوش رسیده است. از طرف دیگر گفته می گردد که بارسلونا مهمترین مشتری این بازیکن 23 ساله به حساب می آید. با این وجود بر اساس ادعای فوت مرکاتو باشگاه لیورپول نیز به جمع مشتریان اندومبله اضافه شده اما آنها قصد دارند این بازیکن را با قراردادی قرضی به خدمت بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رقیب جدید برای بارسا در راه جذب هافبک تاتنهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب جدید برای بارسا در راه جذب هافبک تاتنهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید