رندر شیائومی 13 و 13 پرو تغییرات ظاهری آن ها را نشان می دهد

به گزارش وبلاگ باران علم، ساعاتی قبل یکی از افشاگران معروف، بالاخره اولین رندرهای دو گوشی شیائومی 13 و 13 پرو را منتشر کرد. اول از همه باید بگوییم که بر اساس این تصاویر، شیائومی 13 مانند آیفون ها از لبه های کاملا تخت بهره می برد و نمایشگر هم از نوع تخت محسوب می گردد. ظاهرا مقدار نمایشگر این گوشی به 6.2 اینچ می رسد و بدون احتساب برجستگی ماژول دوربین، ضخامت بدنه گوشی 8.3 میلی متر است. اگر هم برجستگی دوربین را لحاظ کنیم، ضخامت به 10.3 میلی متر افزایش پیدا می نماید.

رندر شیائومی 13 و 13 پرو تغییرات ظاهری آن ها را نشان می دهد

شیائومی برای مدل پرو تصمیم گرفته بار دیگر از لبه های خمیده استفاده کند. میزان نمایشگر این گوشی 6.55 اینچ است و حفره نمایشگر هر دو گوشی در مرکز بخش فوقانی دیده می گردد. ضخامت بدنه بدون احتساب برجستگی دوربین 8.8 میلی متر است و این یعنی نسبت به مدل استاندارد ضخامت نسبتا بیشتری دارد.

در پنل پشتی هر دو گوشی ماژول دوربین مربع شکل تعبیه شده که برای هر دو مدل شاهد 3 دوربین هستیم. هنوز در خصوص ویژگی های دوربین های این دو گوشی نمی توانیم صحبت کنیم ولی امیدواریم مدل پرو با دوربین های مشابه گوشی شیائومی 12S اولترا راهی بازار گردد.

هنوز گزارش موثقی در خصوص تاریخ معرفی این گوشی ها منتشر نشده ولی بعضی شایعات از احتمال معرفی تا پیش از انتها رسیدن امسال میلادی خبر داده اند. با توجه به انتشار این رندرها، احتمالا طی روزها و هفته های آینده اطلاعات بیشتری از آن ها منتشر می گردد.

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندر شیائومی 13 و 13 پرو تغییرات ظاهری آن ها را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر شیائومی 13 و 13 پرو تغییرات ظاهری آن ها را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید