بلایی عجیبی که باتری سر آیفون 15 نو آورد، عکس

به گزارش وبلاگ باران علم، زومیت نوشت: یک کاربر در انجمن ردیت می گوید آیفون 15 پرو را ازطریق اپراتور ورایزن خریده و متوجه شده که باتری گوشی باد کرده است.

بلایی عجیبی که باتری سر آیفون 15 نو آورد، عکس

مشکل داغی آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس در روزهای اخیر جنجال زیادی به پا کرده است. خریداران این دو گوشی می گویند در پردازش های طولانی مدت و شارژ با آداپتورهای قدرتمند، آیفون های نو بیش ازحد داغ می کنند. کارشناسان زومیت نیز این مسئله را در فرآیند بررسی آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس مشاهده کرده اند.

تا به امروز مسائل آیفون 15 پرو و پرو مکس به داغی و افت عملکرد محدود شده بود، اما یک کاربر در انجمن ردیت مدعی بادکردن باتری گوشی اش شده است. تورم باتری به حدی است که نمایشگر را تا حدی از بدنه دستگاه جدا کرده.

  • بمب افکن غول پیکری که 100 سال به پرواز ادامه خواهد داد/ عکس

  • کپی واضح شیائومی از ویژگی نو و جنجالی آیفون

  • پیدا شدن گنج هزار ساله در حیاط خانه/ عکس

  • حلقه های عجیب روی زمین که از فضا هم دیده شدند/ عکس

  • حق با اینشتین بود/ آزمایش چیزی که روی زمین وجود ندارد

خریدار آیفون 15 پرو می گوید این گوشی را دوشنبه همین هفته تهیه کرده و متوجه بادکردن باتری نشده است؛ اما زمانی که برای گوشی اش قاب خرید، متوجه شد که امکان قراردادن گوشی در داخل قاب وجود ندارد. گوشی همچنان کار می کند، اما کاربران به خریدار آیفون 15 پرو توصیه کرده اند که دستگاه را خاموش کند و سراغ شارژکردن آن نرود.

مراجعه به فروشگاه رسمی هم اپل مشکل را رفع نکرد؛ چون ظاهراً فرد موردبحث گوشی اش را ازطریق اپراتور ورایزن تهیه کرده و کارکنان اپل گفته اند که نمی توانند برای چنین دستگاهی پشتیبانی ارائه دهند. کاربران در شبکه های اجتماعی از این سیاست اپل انتقاد کرده اند. ظاهراً ورایزن پذیرفته است که گوشی را تعویض کند.

مسائل داغی و بادکردن باتری آیفون های نو در حالی اتفاق می افتد که این محصولات قیمت زیادی دارند. البته قیمت گوشی آیفون 15 درمقایسه با نسل قبل تغییر نکرده است.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "بلایی عجیبی که باتری سر آیفون 15 نو آورد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلایی عجیبی که باتری سر آیفون 15 نو آورد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید