روابط خانوادگی ایرانی در جشنواره آلمانی

به گزارش وبلاگ باران علم، فیلم مستند بلند روابط خانوادگی به کارگردانی ناصر ضمیری در بخش بین الملل فیلم های بلند جشنواره ای آلمانی به نمایش در می آید.

روابط خانوادگی ایرانی در جشنواره آلمانی

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ باران علم به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فیلم مستند بلند روابط خانوادگی از فراوریات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی ناصر ضمیری در بخش بین الملل فیلم های بلند سی و سومین دوره جشنواره EXground آلمان به نمایش در می آید.

جشنواره EXground از 13 تا 22 نوامبر 2020 برابر با 23 آبان تا 2 آذر 99 در شهر ویزبادن آلمان برگزار می گردد و مستند روابط خانوادگی با دوازده فیلم بلند داستانی و مستند از کشور های مختلف به رقابت خواهد پرداخت.

روابط خانوادگی به ارتباط حاجی بابا 80 ساله با فرزندانش می پردازد که در یک موقعیت خاص و ویژه قرار گرفته اند. این موقعیت باعث رفتار هایی از سوی خانواده می گردد که شناخت بهتری نسبت به آن ها پیدا می کنیم ...

این فیلم پیش تر در بخش مسابقه جشنواره مستند لایپزیگ آلمان و جشنواره داک پوینت هلسینکی فنلاند به نمایش درآمده است.

روابط خانوادگی محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و پخش بین الملل آن نیز برعهده این مرکز است.

عوامل فراوری این فیلم مستند عبارتند از طرح، پژوهش و تدوین: ناصر ضمیری و ندا اسدی، فیلمبردار، کارگردان و تهیه کننده: ناصر ضمیری، صدابردار: تعیین اسدی، طراحی و ترکیب صدا: احسان افشاریان، آهنگساز: عبدی بهروانفر، مدیر فراوری: آمنه رحمانی، دستیار کارگردان و دستیار تصویر: محسن صادقی، عکاس: ساغر صادقی، عنوان بندی: حمید برزگر، طراح پوستر: طا ها ذاکر، تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "روابط خانوادگی ایرانی در جشنواره آلمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روابط خانوادگی ایرانی در جشنواره آلمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید