رونمایی سامانه های جامع آژانس ها و جامع مسافری برای تسهیل خرید بلیت قطار

به گزارش وبلاگ باران علم، سامانه جامع آژانس ها و سامانه جامع مسافری برای تسهیل خرید بلیط قطارهای مسافری و گردشگری به آدرس www.pcs.rai.ir رونمایی شد.

رونمایی سامانه های جامع آژانس ها و جامع مسافری برای تسهیل خرید بلیت قطار

احمد خدایی قائم مقام مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی گفت:

در دنیا گردشگری با قطار به مدت یک یا 2 هفته با استقبال خوبی روبرو شده و اخیرا راه آهن ایران نیز اقدام به راه اندازی قطارهای گردشگری نموده است.

وی اضافه کرد که نوروز سال جاری قطار گردشگری در استان خوزستان راه اندازی شد که با استقبال گردشگران همراه بود و دومین قطار گردشگری بین تهران تا سواد کوه راه اندازی شده و آخر هفته این قطار از تهران به سواد کوه سیر می نماید تا گردشگران زیبایی های این منطقه را از داخل قطار ببینند.

خدایی اضافه کرد که از این قطارها معمولا به عنوان هتل های متحرک استقبال خوبی می گردد و به همین منظور راه آهن درصدد راه اندازی و توسعه قطارهای گردشگری در ایران است.

به گفته وی، راه اندازی این سامانه ها در دولت الکترونیک خدمات حمل و نقل ریلی را برای مسافران و گردشگران تسهیل می نماید و مسافران از آخرین شرایط کیفی قطارها با استفاده از این سامانه ها آگاه می شوند.

پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته، به منظور توسعه و تقویت زیربناهای حمل ونقل ریلی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی، صبح روز دوشنبه (25 اردیبهشت ماه) شروع به کار کرد.

فراخوان برای ساخت و فراوری تجهیزات مورد احتیاج شرکت های راه آهن، مترو و شرکت های حمل ونقل ریلی، برگزاری نشست های تخصصی با مسئولان صنعت ریلی کشور، رونمایی از آخرین دستاوردهای صنعت ریلی و صنایع وابسته به آن و ارائه ظرفیت های این بخش برای جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی از عمده اهداف برگزاری این نمایشگاه در تهران است.

این نمایشگاه با حمایت وزرات راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت شرکت های عضو انجمن صنایع ریلی ایران، شرکت های عضو انجمن صنفی حمل ونقل ریلی، دانشکده فنی و مهندسی راه آهن، فراوری کنندگان و صنعتگران، شرکت های خدماتی فعال در عرصه شبکه ریلی کشور و شرکت های ریلی در فضایی به مساخت 30 هزار مترمربع برگزار می گردد.

این نمایشگاه به عنوان دومین نمایشگاه بزرگ حمل ونقل ریلی دنیا تا 28 اردیبشهت ماه در تهران برپاست و 160 شرکت داخلی و 130 شرکت خارجی از 16 کشور دنیا در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را در این بخش عرضه نموده اند.

منبع: کجارو / ایرنا

به "رونمایی سامانه های جامع آژانس ها و جامع مسافری برای تسهیل خرید بلیت قطار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی سامانه های جامع آژانس ها و جامع مسافری برای تسهیل خرید بلیت قطار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید