زیباترین جزایر آمریکا ، بخش دوم

به گزارش وبلاگ باران علم، در ساحل شرقی تا ساحل غربی، کشور آمریکا دارای جزایری بسیار فوق العاده است. از جزایر کارائیب تا جزیره های صخره ای و ناهموار، با ما همراه باشید تا زیباترین جزایر آمریکا را به شما معرفی کنیم.

زیباترین جزایر آمریکا ، بخش دوم

جزیره نانتوکت، ماساچوست

Nantucket, Massachusetts

جزیره نانتوکت که به معنای سرزمین فاراوی معروفیت دارد، همچون جدایی کاملا جدا و فرق دارد. این جزیره دارای 132 کیلومتر خط ساحلی درخشان است و اغلب اوقات، از این جزیره به عنوان برترین مکان تفریحی در نیو انگلند یاد می گردد. این جزیره که یک جواهر تاریخی به شمار می رود، دارای بیشتری خانه ها از دوره پیش از جنگ داخلی آمریکا است. این جزیره در ماه های گرم سال بسیار شلوغ و سرزنده است.

جزیره ماکیناک، میشیگان

Mackinac, Michigan

جزیره ماکیناک با معماری ویکتوریایی، شاخ و برگ های رنگین و کالسکه هایی که خیابان را پر نموده اند، مکانی عالی است که انگار زمان در آن متوقف شده است. این جزیره که تنها حدود 10 کیلومتر مربع مساحت دارد، جزیره ای کوچک در دریاچه هوران در میشگان است. از سال 1898 میلادی، این جزیره کاملا بدون ماشین بوده است و تنها با کالسکه و دوچرخه می توان در آن عبور و مرور کرد. این مکان امروزه محل قدیمی ترین سازه در میشگان یعنی قلعه ماکیناک است. این قلعه در سال 1780 میلادی به وسیله نیروهای نظامی بریتانیا و در دوران انقلاب آمریکا ساخته شده است.

جزیره فایر، نیویورک

Fire Island, New York

در فاصله نه چندان دور از لانگ آیلند، جزیره بسیار زیبا و دست نخورده فایر قرار گرفته است. این جزیره دارای سواحل زیبا، تل ماسه های برجسته، جنگل های غرق شده و حیات وحشی بی نظیر است. این جزیره، یک جاذبه گردشگری منحصربه فرد در ساحل شرقی آمریکا محسوب می گردد. نبود جاده، ماشین و اتوبوس، حس آزاد و منزوی به این مکان داده است.

جزیره اوکراکوک، کارولینای شمالی

Ocracoke Island, North Carolina

جزیره اوکراکوک با سواحل دست نخورده خود، احساسی متفاوت نسبت به دیگر جزایر اوتر بنکس در کارولینای شمالی دارد. این جزیره کوچک برای دهه ها است که از بقیه دنیا جدا است. درون این جزیره، تنها یک روستای کوچک وجود دارد که پیرامون آن را سواحلی زیبا فراگرفته اند.

جزیره بلاک، رود آیلند

Block Island, Rhode Island

در خط ساحلی رود آیلند، مکان دست نخورده ای با ترکیبی از سواحل بکر، پرتگاه های بلند، حوضچه های آب شیرین و تپه های سرسبز قرار گرفته است. حدود هزار نفر در جزیره بلاک زندگی می نمایند اما زیبایی منحصربه فرد آن و بعلاوه گالری های هنری، فروشگاه های رنگارنگ و حس نیو انگلندی آن، گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید.

جزیره هیلتون هد، کارولینای جنوبی

Hilton Head, South Carolina

جزیره هیلتون هد بعضی از زیباترین مکان ها و منظره ها را در کارولینای جنوبی دارد. این جزیره که حدود 19 کیلومتر خط ساحلی مشرف به آب های آبی دریا دارد، یک مکان تماشایی و خارق العاده است. جزیره هیلتون هد علاوه بر سواحل زیبای خود، حدود 160 کیلومتر جهت جنگلی و دوچرخه سواری دارد.

جزیره ساوث پادره، تگزاس

South Padre Island, Texas

در دماغه جنوبی جزیره پادره، جزیره ساوث پادره واقع شده است که یکی از برترین سواحل در استان تگزاس را دارا است. سواحل شنی این جزیره در کنار آب های گرم آن، این جزیره را به مکانی ایده آل همچون یک بهشت گرجهتی تبدیل نموده است.

جزیره گلاوستون، تگزاس

Galveston, Texas

در خارج گلف کوست در نزدیکی تگزاس، جزیره گلاوستون واقع شده که بهشتی برای معماری تاریخی، آثار هنری خارق العاده و جاذبه های متنوع است. این جزیره که در ابتدا یک سکونتگاه اروپایی بوده است، اکنون، بزرگترین سازه های سبک معماری ویکتوریایی در کشور را در خود جای داده است. این جزیره حدود 51 کیلومتر خط ساحلی دارد و واقعا مجذوب کننده و تماشایی است.

جزیره آنتلوپ، یوتا

Antelope Island, Utah

جزیره آنتلوپ از دور همچون سرزمینی خالی به وسعت 113 کیلومتر مربع به نظر می رسد اما این جزیره محل زندگی حیوانات وحشی متنوعی است و در درون آن، شگفتی های طبیعی زیادی وجود دارند. جزیره آنتلوپ که بزرگترین جزیره دریاچه گریت سالت محسوب می گردد، دارای کوهستان های ناهموار و سواحل شنی زیبایی است. این جزیره محل زندگی گونه های مختلف جانوری است.

جزیره سان جوآن، واشنگتن

San Juan Island, Washington

جزیره سان جوآن بخشی از مجموعه جزایری به همین نام است که متعلق به استان واشنگتن هستند. این سرزمین زیبا و تماشایی، در ساحل شمالی آمریکا در دریای سالیش واقع شده و بزرگترین جزیره این مکان محسوب می گردد. گردشگران و مسافران می توانند علاوه بر بازدید از فانوس های دریایی این جزیره، تاریخ غنی آن را مطالعه نمایند و جاهای دیدنی آن را مشاهده نمایند. شهر بندی فرایدی هاربر، مکان بسیار مجذوب کننده و خارق العاده است که در آن، رستوران ها و مغازه های خوبی قرار دارند.

جزیره سنت کرویکس، یو اس ویرجین آیلندز

St Croix, US Virgin Islands

جزیره سنت کرویکس، شرقی ترین نقطه از کشور آمریکا محسوب می گردد و بزرگترین جزیره آمریکا در ویرجین آیلندز است. این جزیره اکنون یک مقصد گردشگری بسیار محبوب در کارائیب به شمار می رود. تپه های سرسبز، سواحل شنی و جنگل های بارانی، حس خوبی به این جزیره داده اند. این جزیره دارای مکان های طبیعی و دیدنی بسیار زیادی است.

جزیره سینت جان، یو اس ویرجین آیلندز

St John Island, US Virgin Islands

جزیره سینت جان حدوود 14.5 کیلومتر طول دارد و کوچک ترین جزیره در یو اس ویرجین آیلندز محسوب می گردد که در اقیانوس اطلس و شرق دریای کارائیب قرار گرفته است. این جزیره دوست داشتنی و رنگین، دارای سواحلی کارائیبی، ویرانه های تاریخی و زندگی گیاهی و جانوری متنوعی است. بیش از پانصد گونه ماهی در درون آب های پیرامون این جزیره زندگی می نمایند.

جزیره کولبرا، پورتوریکو

Culebra, Puerto Rico

جزیره کولبرا دارای آب های گرجهتی، سواحل شنی و حیات وحشی فراوان است و از جمله نادیده گرفته شده ترین جزایر پورتوریکو محسوب می گردد. این جزیره همچون دنیای جداگانه و متفاوت از سرزمین اصلی است. این جزیره تا سال 1975 میلادی پایگاه نیروی دریایی آمریکا بوده است و بعضی از ردپاهای نظامیان را می توان در این جزیره مشاهده کرد. از جمله این ردپاها می توان یک تانک رها شده در ساحل فلامنکو دانست.

جزیره ویکوس، پورتوریکو

Vieques, Puerto Rico

در حدود 10 کیلومتری در ساحل شرقی پورتوریکو، جزیره ویکوس با سواحل دیدنی، اسب های نیمه وحشی و جنگل های گرجهتی سرسبز است. این جزیره بیشتر برای خلیج موسکوییتوی خود شناخته می گردد که روشن ترین خلیج بیولومینسسنت در دنیا است. اورگانیسم هایی به نام دینوس، یک نور آبی روشن فراوری می نمایند.

جزیره توتویلا، آمریکن ساموآ

Tutuila, American Samoa

از غرب تا شرق جزیره توتویلا را رشته کوه های ناهموار فرا گرفته است. این جزیره که یک جزیره آتشفشانی است، بخشی از آمریکن ساموآ در پولینسیا است. این جزیره دارای سواحلی درخشان و کوهستان های پوشیده از جنگل است که باعث شکل گیری منظره های بسیار تماشایی و خارق العاده شده است. مرکز آمریکن ساموآ، بندر طبیعی پاگو پاگو است که در سایه کوه آلاوا قرار گرفته است.

منبع: فوت و فن / loveexploring.com

به "زیباترین جزایر آمریکا ، بخش دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین جزایر آمریکا ، بخش دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید