جهت اختصاصی ورزشکاران المپیک ژاپن از فرودگاه تا استادیوم

به گزارش وبلاگ باران علم، مقامات ژاپنی برای کنترل کامل بازی های المپیک مسیرهای جداگانه ای در نظر گرفته تا ورزشکاران با مردم عادی در فرودگاه تماس نداشته باشند.

جهت اختصاصی ورزشکاران المپیک ژاپن از فرودگاه تا استادیوم

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ باران علم به نقل از ان اچ کی، فرودگاه ناریتا در اقدامی ضد کرونایی، در ترمینال ها مسیرهای جداگانه ای را برای افرادی که برای بازیهای المپیک وارد توکیو می شوند اختصاص داده است. این مسیرها از روز پنجشنبه اول ژوئیه همزمان با ورود تعداد زیاد ورزشکاران و دست اندرکاران این بازی ها باز می شوند.

ضرورت این اقدامات پیشگیرانه از آن جا برجسته شد که تست کرونای دو عضو تیم 9 نفره اوگاندا پس از ورود به ژاپن در 19 ژوئن مثبت شد.

مسیرهای اختصاصی قرنطینه، آنالیز مدارک و گذرنامه و بخش گمرک برای ورزشکاران و مسئولان مطابق با کتابچه بازی ها، که قوانین ضد کرونایی را معین می نماید، ایجاد می شوند.

یک محل سوار شدن برای اتوبوسهای اختصاصی هم ایجاد می گردد تا ورزشکاران و سایرین با مردم عادی در فرودگاه تماس نداشته باشند.

برای ایجاد فضا، گردانندگان فرودگاه بخشی از ساختمان یک ترمینال را که به علت کاهش مسافران به طور موقت بسته شده بود، بازگشایی می نمایند.

انتظار می رود بیش از 30 هزار ورزشکار و مقامات المپیکی از فرودگاه ناریتا وارد ژاپن شوند.

نخست وزیر ژاپن سوگا یوشیهیده از مکان های قرنطینه و اقدامات مقابله با ویروس کرونا در فرودگاه هانِدای توکیو بازدید کرد.

او صبح دوشنبه ابتدا به مکانی سر زد که کارکنان هواپیمایی آل نیپون ایرویز (ANA) آنجا در حال واکسینه شدن نسبت به ویروس کرونا هستند. او سپس یک سیستم تحویل بار بدون احتیاج به لمس را که هواپیمایی ژاپن ایرلاینز (JAL) برای پیشگیری از شیوع ویروس راه انداخته امتحان کرد.

سوگا سپس به وبلاگ باران علم گفت از آنجا که ورزشکاران و مقامات زیادی به زودی وارد ژاپن خواهند شد دستورات لازم برای انجام کامل اقدامات ضد ویروس را داده است.

او گفت که ورزشکاران ملزم هستند قبل از عزیمت به ژاپن دو بار و بعد از ورود به کشور هر روز آزمایش کرونا بدهند. او گفت که محدودیت تردد و همینطور مقررات سخت گیرانه دیگر برای مقامات خارجی شرکت نماینده در بازی ها هم اعمال خواهد شد تا از تماس آنها با دیگران جلوگیری گردد.

سوگا گفت به جز توکیو و منطقه اطراف آن که شاهد افزایشی تدریجی در تعداد مبتلایان بوده اند، آمار مبتلایان روزانه در سراسر کشور کاهشی بوده است.

او اضافه نمود هنگام اجرای اقدامات مقابله با ویروس باید به اضطرار موجود دقت گردد و وعده داد در صورت لزوم به وسیله آنالیز دقیق شرایط به سرعت و با انعطاف پذیری واکنش نشان دهد.

سوگا بعلاوه اضافه نمود که دولت پذیرش درخواست واکسیناسیون در محل کار را تعلیق نموده است زیرا حجم تقاضا بسیار بالاتر از حد انتظار بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جهت اختصاصی ورزشکاران المپیک ژاپن از فرودگاه تا استادیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهت اختصاصی ورزشکاران المپیک ژاپن از فرودگاه تا استادیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید