مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد کرمانشاه در انتشارات الزویر نمایه شد خبرنگاران

به گزارش وبلاگ باران علم، مقاله ISI استادیار گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد کرمانشاه با رتبه Q1 و IF=3،61 در انتشارات معتبر الزویر Elsevier نمایه شد.

مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد کرمانشاه در انتشارات الزویر نمایه شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ باران علم، مقاله ISI عبدالله راستگو، استادیار گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد کرمانشاه با رتبه Q1 و IF=3،61 در انتشارات معتبر الزویر Elsevier که جزو 20 درصد ژورنال های برتر دنیا است، نمایه شد.

این مقاله که مستخرج از پایان نامه کارشناسی ارشد دانشجوی دانشگاه آزاد کرمانشاه است در ارتباط با مدیریت انرژی در یک ریزشبکه با هدف تأمین انرژی الکتریکی بدون خرید آن از شبکه توزیع برق و با به کارگیری منابع تجدیدپذیر انرژی از جمله انرژی باد و انرژی خورشیدی تهیه شده و بر این نکته تأکید دارد که با به کارگیری منابع تجدیدپذیر، آلودگی ناشی از منابع فسیلی کاهش یافته و می توان اثرات مخرب زیست محیطی را کاهش داد.

از آنجایی که منابع انرژی بادی و انرژی خورشیدی ماهیتی تصادفی دارند و به عبارت بهتر دارای عدم قطعیت هستند، بنابراین محاسبات، بهینه سازی و روش تصمیم گیری مبتنی بر این عدم قطعیت ها دارای اهمیت فراوان بوده و اکنون از مسائل پیچیده و به روز در سیستم های قدرت هستند و در این مقاله با رویکردی کاملاً ریاضی به حل مسئله پیشنهادی پرداخته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد کرمانشاه در انتشارات الزویر نمایه شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد کرمانشاه در انتشارات الزویر نمایه شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید