مورینیو: مسئولیت این شکست را بر عهده می گیرم، دیگر کسی نمی پرسد چرا از ترکیب یکسان استفاده می کنیم

به گزارش وبلاگ باران علم، سرمربی رُم، مسئولیت شکست سنگین تیمش در لیگ کنفرانس اروپا را بر عهده گرفت.

مورینیو: مسئولیت این شکست را بر عهده می گیرم، دیگر کسی نمی پرسد چرا از ترکیب یکسان استفاده می کنیم

به گزارش وبلاگ باران علم، رُم که با شش امتیاز در صدر جدول گروه E لیگ کنفرانس اروپا قرار داشت و به نظر می رسید کار دشواری مقابل تیم بودو گلیمت نروژ نخواهد داشت، با نتیجه 6 بر یک مغلوب گردید تا تیم های ژوزه مورینیو برای نخستین بار پس از 1008 بازی، شش گل دریافت نموده باشد.

ژوزه مورینیو درباره این شکست سنگین، در گفت وگو با اسکای اسپورت گفت: من تصمیم گرفتم با این ترکیب بازی کنیم و مسئولیت شکست با من است. تصمیم گرفته بودم به بسیاری از بازیکنان استراحت بدهم. می خواستم به بازیکنانی که سخت کوشش می نمایند، فرصت بدهم و ترکیب تیم را در این هوای سرد و در چمن مصنوعی عوض کنم.

وی با تمجید از نماینده نروژ توضیح داد: ما مقابل تیمی شکست خوردیم که کیفیت بیشتری از خود نشان داد. اگر می توانستم همواره با یک ترکیب بازی کنم، این کار را انجام می دادم، اما این مسئله خطرناک است. خلأ زیادی در کیفیت دو گروه از بازیکنان (بازیکنان اصلی و ذخیره) تیم وجود دارد. من هم محدودیت های تیم را می دانستم و این موضوع برای من تازه نیست. با این حال انتظار دریافت پاسخ بهتری داشتم.

سرمربی رُم در پاسخ به این پرسش که آیا این شکست، به اعتماد به نفس شاگردانش ضربه می زند یا خیر، گفت: هر شکست به اعتماد به نفس تیم آسیب می زند. من پس از مسابقه با بازیکنان صحبت کردم و با آنها صادق بودم، اما نمی توانم با شما صادق باشم. من هرگز این واقعیت را که محدودیت هایی واقعی داریم، پنهان ننموده ام. ما 13 بازیکن داریم که نماینده یک تیم هستند و بقیه سطحی متفاوت دارند.

مورینیو به نکته مثبت این شکست جالوروسی هم اشاره نمود و گفت: حداقل نکته مثبت این شکست در ادامه فصل، این است که هیچکس نمی پرسد چرا همواره از بازیکنان یکسان استفاده می کنم. تیم اصلی ما خوب بازی می نماید، ذهنیت درستی دارد و در این فصل شایسته امتیازات بیشتری بود. ما با همین ذهنیت روز یکشنبه (مقابل ناپولی) به میدان می رویم.

وی در سرانجام بیان کرد: پیش از شکست 6 بر یک، چیزهایی در محفل خصوصی خود گفته بودیم که این نتیجه باعث نمی گردد این مسئله را به صورت عمومی مطرح کنم. من همچنان به صورت خصوصی و بدون تبلیغ مسائل داخلی تیم درباره این موضوعات صحبت می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مورینیو: مسئولیت این شکست را بر عهده می گیرم، دیگر کسی نمی پرسد چرا از ترکیب یکسان استفاده می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: مسئولیت این شکست را بر عهده می گیرم، دیگر کسی نمی پرسد چرا از ترکیب یکسان استفاده می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید