پروازهای فرودگاه گیلان به روال عادی باز می شود

به گزارش وبلاگ باران علم، مدیرکل فرودگاه گیلان خاطرنشان کرد: فرایند پروازهای فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت از اوایل خرداد 99 به روال عادی پیش از کرونا باز می شود.

پروازهای فرودگاه گیلان به روال عادی باز می شود

به گزارش وبلاگ باران علم به نقل از ایرنا، غلامرضا کریم آقایی اضافه کرد: از اواسط اردیبهشت ماه بعضی از پروازها برقرار شد، اما پرواز به مقاصد اصفهان، تبریز و اهواز هنوز انجام نمی گردد که این پرواز ها نیز از زمان یادشده به روال عادی باز می گردند.

وی اظهار کرد: افزایش مسیرهای پروازی در اولویت برنامه های سال جدید فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت در گیلان واقع شده است.

کریم آقایی اضافه کرد: با شروع شیوع بحران کرونا در گیلان به جز پروازهای ضروری، پروازهای مسافرتی توسط شرکت های هواپیمایی لغو شد.

وی اعلام کرد: اگرچه در راستای شکستن حلقه شیوع کرونا اغلب پروازها از سوی شرکت های هواپیمایی لغو می شد، اما فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت در تمام مدت آماده پذیرش پرواز و کمک رسانی در بحران بود.

کریم آقایی یادآور شد: با توجه به امکان لغو بعضی پروازها بنا به صلاحدید شرکت های هواپیمایی توصیه می گردد مسافران پیش از حضور در فرودگاه به وسیله 199 اطلاعات پروازی خویش را دریافت نمایند.

مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت فعال است و در راستای سلامت مسافران و کارکنان، ترمینال ها، ساختمان اداری و عملیاتی به صورت مستمر ضد عفونی می گردد و هماهنگی لازم برای استقرار تیم بهداشتی برای تب سنجی مسافران صورت پذیرفته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "پروازهای فرودگاه گیلان به روال عادی باز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای فرودگاه گیلان به روال عادی باز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید