پروازها از فرودگاه مهرآباد برقرار است؟ ، آخرین شرایط عملیات برف روبی از فرودگاه ؛ مسافران قبل از حرکت با این شماره ها تماس بگیرند

به گزارش وبلاگ باران علم، مدیرکل روابط عمومی فرودگاه مهرآباد گفت: تمامی سطوح پروازی در فرودگاه مهرآباد پاکسازی شده و پروازها برقرار است.

پروازها از فرودگاه مهرآباد برقرار است؟ ، آخرین شرایط عملیات برف روبی از فرودگاه ؛ مسافران قبل از حرکت با این شماره ها تماس بگیرند

به گزارش وبلاگ باران علم، لیلا بیات اضافه نمود: در حال حاضر تمامی پروازهای فرودگاه مهرآباد برقرار و نشست وبرخاست ها در حال اجرا است و مسئله ای در پروازها نیست.

به گفته مدیرکل روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، علیرغم بارش سنگین برف، با کوشش تیم عملیات برف روبی تمامی سطوح پروازی فرودگاه بین المللی مهرآباد پاکسازی شده و با افزایش دید افقی به 400 متر عملیات پروازی فرودگاه از سرگرفته شد.

وی افزود: مسافران حتما پیش از حرکت به سمت فرودگاه از شرایط پروازی خود با شماره های 199 وشماره 02161021 تماس گرفته و اطلاعات پرواز خود را دریافت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پروازها از فرودگاه مهرآباد برقرار است؟ ، آخرین شرایط عملیات برف روبی از فرودگاه ؛ مسافران قبل از حرکت با این شماره ها تماس بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازها از فرودگاه مهرآباد برقرار است؟ ، آخرین شرایط عملیات برف روبی از فرودگاه ؛ مسافران قبل از حرکت با این شماره ها تماس بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید