چگونه کفش رنگی مردانه را به استایل تان اضافه کنید؟

به گزارش وبلاگ باران علم، این واقعیت را می دانستید که معمولا آنالیز استایل مردها از کفش های آن ها آغاز می گردد؟ حتی در بعضی موارد هم تحلیل شخصیت آن ها بر اساس کفش هایی که می پوشند، صورت می گیرد. در واقع همه چیز و همه نگاه ها و قضاوت ها از کفش های آن ها آغاز می گردد. اشتباه در انتخاب مدل، رنگ، تناسب و تعادل در کفش و لباس ها جبران قضاوت ها را خیلی سخت خواهد نمود. کسی که شما را بر اساس کفشی که به پا نموده اید قضاوت می نماید، اگر به نتیجه خوبی نرسد، حتی یک کت وشلوار شیک هم نمی تواند نظر او را تغییر دهد.

چگونه کفش رنگی مردانه را به استایل تان اضافه کنید؟

در این مطلب از مجله وبلاگ باران علم در نظر داریم با شما درباره انتخاب رنگ کفش ها صحبت کنیم. اینکه رنگ ها کمی محدود هستند اما همین رنگ های محدود هم با یک انتخاب هوشمندانه می توانند استایل شما را مثال زدنی نمایند. اگر شما هم در پی انتخاب برترین کفش ها هستید، با ما همراه باشید.

رنگ کفش مردانه محدود است، اما درست انتخاب کنید

همواره موقع خرید کفش های مردانه می بینید که رنگ های کفش های مردانه محدود به چند رنگ خاص است. مشکی، سفید، قهوه ای، عسلی و شاید سرمه ای. البته داشتن کفش های این چنینی هیچ اشکالی ندارد، حتی می گردد گفت این رنگ ها برای رفتن به یک قرار رسمی یا جلسه خواستگاری، کفش های مناسبی هم هستند؛ اما زمانی باید در انتخاب آن ها شک کرد که قرار است به یک دورهمی محبت آمیز بروید.

ما حالا اینجاییم تا به شما بگوییم در روزهای عادی سال، وقتی مهمانی بزرگ و قرارهای رسمی ندارید، محدود کردن خودتان به این پالت رنگی کوچک می ­تواند به کیفیت استایل شما لطمه بزند. استایل، بیان کردن خود به وسیله لباسی است که می­ پوشید و هیچ مردی نیست که بتواند با چنین طیف محدودی از رنگ­ ها، خود و استایلش را تعریف کند.

وقت آن رسیده که به ایده­ های تازه برای پوشیدن کفش ­های رنگی و شاد فکر کنید. اطمینان داشته باشید ترکیب رنگ­ ها در مجموعه­ لباس ­ها و کفش­ های شما ایده­­ خوبی است. استایل خود را از کسالت­ بار بودن در­آورید و با پوشیدن کفش­ های رنگ روشن، به ارتقای استایل شخصی خودتان یاری کنید.

تصمیم بگیرید این بار به مراکز خرید که می­ روید چند کفش با رنگ­ های روشن انتخاب کنید، با این خرید ظاهر خود را زنده می­ کنید.

معمولا وقتی با دوستان خود وقت می­ گذرانید یا به یک مهمانی می­ روید لباس­ های تیره رنگ را برای پوشیدن انتخاب می­ کنید. سرزنش تان نمی کنیم چون حق دارید، دایره­­ امن خود را رها نمی­ کنید و این گونه احساس راحتی می­ کنید. می­ دانیم ترک این عادت برایتان سخت است و البته ایرادی در داشتن این تیپ وجود ندارد. در چنین سناریویی، داشتن چند جفت کفش با رنگ روشن ایده­ ای است که ارزش آنالیز دارد.

شاید شما از جمله افرادی باشید که تنها به چند رنگ خاص مثل مشکی و سرمه ای برای پیراهن و شلوار خود پایبند هستند و اصلا دوست ندارند که هیچ تغییری در استایل خود ایجاد نمایند. درست است که در خیلی از مجالس یا رویدادها این رنگ ها بسیار شیک به نظر می رسند اما پیشنهاد ما این است که با انتخاب یک کفش روشن، کمی خود را شجاع تر نشان دهید.

بهتر است که شخصیت خودتان را زیر رنگ های تیره و کدر پنهان نکنید. مثلا اگر برای کوهنوردی با دوستان خود قرار گذاشته اید، پوشدن تی شرت و شلوار سرمه ای با یک جفت کفش کوهنوردی زرشکی شما را بسیار مجذوب کننده تر نشان می دهد. اگر به این رنگ علاقه ندارید حداقل سفید و کرم روشن را امتحان کنید. پوشیدن یک کتانی مشکی یعنی فریاد این جمله که من نمی توانم آنچه که هستم را به خوبی نشان دهم. چرا که همه ما بخشی جسور در روحیه خود داریم که همواره کوشش می کنیم آن را پنهان کنیم.

  • 6 مدل کفش مردانه که تمام آقایان باید داشته باشند

زمستان بعدی مثل خورشید، روشن و گرم باشید

وقتی رنگی­ تر باشید انگار زمستان جایش را به روزهای آفتابی تر و درخشان ­تر می دهد. فصلی از سال که می­ توانید با خیال راحت، رنگ های بیشتری به لباس هایتان اضافه کنید. رنگ های گرمی مانند نارنجی و سبز در استایل کفش ­هایتان به کار ببرید و از این فرصت بهره ببرید تا خوش تیپ تر به نظر برسید.

ضمن اینکه حواستان باشد، زیاده روی نکنید. اگر سعی می­ کنید با کفش هایتان استایل تان را از یکنواختی دربیاورید، باید ترکیب متعادلی از کفش­ رنگی و دیگر لباس ها بسازید.

مثلا سعی نکیند با لباسی که خودش ترکیبی از رنگ های فرق دارد، کفشی رنگی بپوشید. معمولا ما کفش های رنگی را برای استایلی پیشنهاد می کنیم که ساده است و می خواهد با ترفندی خود را از این سادگی بیش از حد نجات دهد.

اگر بخواهیم با یک مثال ساده این قسمت را شرح دهیم باید بگوییم که پوشیدن یک کفش نارنجی خیلی روشن با شلوار جین سرمه ای و یک هودی سرمه ای که خطی نارنجی آن را تزیین نموده است، می تواند یک انتخاب خیلی هوشمندانه باشد. در حالیکه اگر هودی شما ترکیبی از رنگ های شاد است و شلوارتان نیز آبی خیلی روشن است، پوشیدن یک کفش نارنجی اصلا پیشنهاد نمی گردد. کتانی سفیدی به پا کنید و از اینکه استایل تان زیر سوال نرفته است، خشنود باشید.

ترکیب تی شرت و کفش را نباید فراموش کنید

تیشرت­ هایتان را با کفش ­های اسپرت رنگی استایل کنید؛ سال­ ها جوان ­تر و سرزنده­ تر به نظر خواهید آمد. همین الان تصویر یک پیرمرد با تیشرت و کفش سفید با یک جین آبی برایم تداعی شد که در حال دویدن است و همه با لبخند پیگیرش هستند. البته بهتر است بدانید تیشرت­ ها برای همه مناسب نیستند، اما اگر شما به آن ها علاقه دارید، به نفعتان است حالا که طیف گسترده ­ای از رنگ­ ها پیش رویتان است، پتانسیل خوش استایلی­ تان را به حداکثر برسانید.

اگر از افرادی هستید که دائما در پی فرصت می گردند تا پیراهن های مردانه اشان را با یک تی شرت جایگزین نمایند، حتما کفش های مردانه تیره اتان را هم با یک کفش اسپرت جا به جا کنید. آن وقت خواهید دید که چند سال از سنتان کمتر شده و گروه افراد جوان هم پیگیر حضور شما در جمع هایشان خواهند بود. مطمئنا خیلی خشنود می شوید که فرزندتان تصویر شما را در شبکه اجتماعی اش پست کند و در قسمت شرحات تصویر بنویسند پدرم با این استایل نشان داد حتی در 70 سالگی هم می توان خوش تیپ بود.

نکاتی که هنگام پوشیدن کفش ­های رنگ روشن باید به خاطر بسپارید

به یاد داشته باشید که کفش ها قرار است کاری نمایند تا استایل شما متفاوت به چشم بیاید، پس با پوشیدن کلاه یا پیراهن با رنگ مشابه، آن ها را فدا نکنید. قرار نیست نشان دهید که شما رنگ ها را خوب می شناسید. دیگر زمان ست کردن لباس ها با یک رنگ خاص گذشته است. هنرمند کسی است که بتواند در استایل کردن، از رنگ های مختلف استفاده کند اما باز هم خوش تیپ به نظر برسد.

نباید فراموش کنید که کفش های خود را به خوبی به نمایش بگذارید. با پوشیدن کفش ­های رنگارنگ و تازه، همه­­ شانس ­های خود را برای متفاوت و خوش استایل بودن امتحان کنید. این کار را با افتخار انجام دهید. اطمینان داشته باشید شلوارتان خیلی بلند نباشد تا چروک نگردد و توجه­ های منفی را جذب نکند. یادتان باشد که یکی از راه های خوب جلوه دادن کفش ها، پوشیدن شلوار مناسب است. باید قد شلوار را با توجه به مدل آن در نظر بگیرید. نه خیلی کوتاه باشد و نه خیلی بلند. چرا که ممکن است افراد آنقدر توجه اشان به انتخاب شلوار اشتباه جلب بگردد که اصلا زیبایی کفش شما را نبینند.

پوشیدن کفش­ های رنگی و روشن ممکن است در ابتدا به نظر ترسناک یا خیلی چالش برانگیز باشد، اما زمانی که ببینید چقدر می­ توانند سبک و سلیقه­ شخصی شما را تقویت نمایند، قطعاً مایل خواهید بود که تعداد بیشتری از آن ها را به مجموعه ­­ی خود اضافه کنید. همه معتقد هستند که پوشیدن کفش رنگی شجاعت زیادی می خواهد اما ما می گوییم یک جفت کفش رنگی نشان می دهد که شما انسان شادی هستید در نتیجه افراد بیشتری برای برقرار کردن ارتباط با شما پیش قدم خواهند شد.

  • 10 مدل کفش مردانه که این تابستان لازم دارید!

قوانین پوشیدن یک جفت کفش سفید

کفش ­های سفید این روزها هواداران مخصوص به خود را دارند. اگر شما هم به رنگ سفید علاقه مندید و می­ خواهید به استایل تکراری یا روزمره­ خود جلوه­ تازه ای بدهید تا از یکنواختی دربیاید، جوان­ تر به نظر بیایید و احساس شادابی کنید همین کفش سفید انتخاب ویژه ­ای است که با آن مجذوب کننده­ تر ظاهر شوید. معمولا رنگ سفید برای آغاز کار، رنگ بسیار خوبی است. قطعا کسی که تا به امروز تمام کفش هاش مشکی بوده است نمی تواند با یک کفش قرمز استایل خود را به ناگهان تغییر دهد.

نحوه استایل کفش زرشکی را یاد بگیرید

تعداد افرادی که به سراغ این رنگ می ­روند کمتر از حد مورد انتظار است. این مسئله فرصتی را برای شما فراهم می­ کند که استایل خاص مورد نظرتان را داشته باشید. حواستان باشد کفش­ های این رنگی برای فصل تابستان بسیار مناسب هستند. باید با دقت انتخاب کنید. آیتم های همراه این کفش می­ توانند شلوارهای سرمه ای رنگ، مشکی و شلوارهای جین باشند. اگر اغلب اوقات استایل اسپرت دارید؛ ترکیب کفش­ های زرشکی، سماقی و جگری با شلوارهای روشن کرم رنگ و جین­ های روشن تعادل زیبایی دارد. خصوصا اگر تی شرتی به تن داشته باشید که با رگه هایی از رنگ زرشکی به نمایش گذاشته شده باشد.

سخن آخر

پایبند بودن به یک استایل خاص، ممکن است باعث می گردد فردی کسل نماینده به نظر برسید. اما این را هم بدانید که همواره تغییر استایل دادن به این معنی نیست که انقلاب ایجاد کنید و همه آنچه که بوده اید را از بین ببرید و به یک فرد تازه تبدیل شوید. ایجاد تغییر در یک عنصر مثل کفش یا حتی مدل یقه لباس آرام آرام شما را از جرگه ای که در آن ها قرار گرفته اید دور نموده و وارد گروهی تازه می نماید. پس از یک جفت کفش رنگی آغاز کنید و به همه ثابت کنید که آن آدم کسل نماینده ای که تصور می نمایند، نیستید.

منابع: belvedereshoes, fashionbeans

منبع: دیجی استایل

به "چگونه کفش رنگی مردانه را به استایل تان اضافه کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه کفش رنگی مردانه را به استایل تان اضافه کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید