گلکسی A21s، گلکسی A02s و A03s اندروید 12 را دریافت کردند

به گزارش وبلاگ باران علم، سامسونگ در ادامه فرایند آپدیت گوشی های مالی خود به اندروید 12 فرایند آپدیت گوشی های گلکسی A21s، گلکسی A03s و A02s را شروع کرد.

گلکسی A21s، گلکسی A02s و A03s اندروید 12 را دریافت کردند

اگر از کاربران گوشی های مالی یادشده هستید، خبر خوبی برایتان داریم. سامسونگ تصمیم گرفته فرایند انتشار آپدیت اندروید 12 را برای این سه گوشی شروع کند و این یعنی دارندگان گلکسی A21s، گلکسی A03s و A02s می توانند طی یکی دو هفته جاری، طعم نوترین نسخه از اندروید را روی گوشی مالی خود بچشند.

اندروید 12 برای گوشی های سامسونگ یک ماه زودتر از انتظار عرضه شد اما طبیعی است که گوشی های مالی تا این میزان دیرتر از گوشی های پرچم دار و میان رده، آپدیت های عمده را دریافت نمایند. با این حال عملکرد سامسونگ در این زمینه عالی بوده و هیچ اشکالی به آن وارد نیست.

آپدیت نو که شامل اندروید 12، رابط کاربری One UI 4.1 و بسته امنیتی ماه ژوئن می گردد، 65 رخنه امنیتی را از گوشی های یادشده پاک خواهد نمود. بنابراین پیشنهاد می گردد حتما آن را نصب کنید چون علاوه بر افزایش زیبایی و قابلیت های گوشی، از لحاظ امنیتی هم گوشی شما تا دفعه بعد بیمه خواهد شد.

در بین این سه گوشی، گلکسی A21s و A02s در سال 2020 و با اندروید 10 راهی بازار شدند و اکنون دومین آپدیت نرم افزاری عمده خود را دریافت می نمایند. اما گلکسی A03s سال گذشته و با اندروید 11 در دسترس نهاده شد و انتظار می رود یک آپدیت دیگر را هم دریافت کند.

انتظار می رود با دریافت اندروید 12، دارندگان گوشی های بالا در عملکرد کلی گوشی بهبودی هایی را شاهد باشند. برای مثال گالری اکنون در نمایش آلبوم ها بهبود داشته است، قابلیت نوی با نام Stories به آن اضافه شده است، به صورت اتوماتیک تصاویر تار و کم جزئیات، ریمستر شده و زیباتر می شوند که البته شما در نهایت تصمیم می گیرید که تغییرات اعمال شوند یا خیر، امکان حذف تاریخ و موقعیت مکانی از تصاویر به شما داده می گردد تا از حریم خصوصی خود در فضای اینترنت مراقبت کنید، پالت رنگی اضافه شده که اجازه می دهد رنگ غالب پس زمینه را روی آیکون اپ های اختصاصی سامسونگ اعمال کنید، اکنون می دانید میکروفون و دوربین دارند استفاده می شوند و می توانید دسترسی آن ها را در کل سیستم و نه برای هر اپ به صورت مجزا غیرفعال کنید، ویجت جست و جوی سریع که مرورگر را در حالت ناشناس بالا می آورد تا نتایج جست و جوی شما در اینترنت به سرعت پاک گردد، صفحه کلید از گرامرلی پشتیبانی می نماید تا غلط های املایی شما را گرفته و لغات بهتری را حین تایپ زبان های پشتیبانی شده پیشنهاد دهد و بسیاری موارد خوب دیگر که ذکر همه آن ها از حوصله متن خارج است.

نسخه فریم ور آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A21s، و گلکسی A03s و A02s به ترتیب، A217FXXU8DVF6 و A037FXXU1BVFB و A025FXXU4CVF4 است. بعلاوه باید به خاطر داشته باشید که برای هر سه گوشی، فرایند انتشار آپدیت یادشده به تازگی شروع شده است و این یعنی در آینده ای نزدیک باید شاهد عرضه آن برای گوشی های خود باشید.

گفتنی است این سه گوشی در فهرست گوشی های واجد شرایط برای دریافت آپدیت امنیتی به مدت 4 سال دیده می شوند اما نه در فهرست گوشی هایی که 3 سال پشتیبانی نرم افزاری می شوند. این یعنی گلکسی A21s و A02s دیگر رسما به کار خود خاتمه داده اند و گلکسی A03s هم سال آینده و با دریافت اندروید 13، بازنشسته خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی A21s، گلکسی A02s و A03s اندروید 12 را دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A21s، گلکسی A02s و A03s اندروید 12 را دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید