اسکله گردشگری روستای صلیحاویه در شادگان به بهره برداری رسید

به گزارش وبلاگ باران علم، همزمان با هفته گردشگری اسکله گردشگری روستای صلیحاویه در کنار دریاچه این روستا تکمیل شد و به بهره برداری رسید.

اسکله گردشگری روستای صلیحاویه در شادگان به بهره برداری رسید

همزمان با برنامه های مختلف هفته گردشگری در سطح کشور یکی از مهمترین فعالیت ها در شادگان به بهره برداری رسیدن اسکله گردشگری روستای صلیحاویه در مجاورت دریاچه این روستا است.

دریاچه روستای صلیحاویه بزرگترین دریاچه آب شور خوزستان محسوب می گردد و قرار است در آینده نقش مهمی در حوزه گردشگری آبی در بخش دارخوین شهر شادگان ایفا نماید.

بهره برداری از اسکله مسقف این دریاچه جزو زیرساخت های بهره برداری از این محوطه بزرگ آبی است که نقش مهمی در بخش دارخوین ایفا می نماید. بعلاوه اسکله های روستای حدبه در بخش خنافره و روستای ابوشلوگ در بخش مرکزی نیز از کارهای زیرساختی حوزه گردشگری شهرستان است که مراحل آن به سرانجام رسیده و قابل بهره برداری هستند.

بعلاوه محوطه بزرگ گردشگری ام الحجار که در کنار ساخت سکوهای متعدد، اسکله گردشگری آن در کنار رودخانه نیز احداث می گردد از دیگر اقدامات است.

اجرای این طرح ها از مرداد 1401 با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان شروع شد و تا دی ماه ادامه خواهد داشت. هدف از اجرای آن ها ایجاد توازن در حوزه گردشگری در سه بخش دارخوین، خنافره و مرکزی شهرستان شادگان در زمینه شناخت همه ظرفیت های گردشگری آبی اعم از دریاچه ای، تالابی، رودخانه ای و دریایی است.

در ادامه روستای رُگبه، منصوره عاصی و صراخیه نیز ساماندهی و زیرساخت های آن ها تکمیل خواهد شد.

وبلاگ باران علم خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اسکله گردشگری روستای صلیحاویه در شادگان به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکله گردشگری روستای صلیحاویه در شادگان به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید