افشای مشخصات گوشی های ویوو NEX 5 و سری X80

به گزارش وبلاگ باران علم، طبق آخرین خبرها، شرکت ویوو گوشی های تازه خود را به شارژ سریع 80 واتی مجهز خواهد نمود. بعلاوه شایعه شده که این شرکت در حال دستیابی به فناوری شارژ سریع 100 واتی است که احتمالا در آینده ای نه چندان دور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

افشای مشخصات گوشی های ویوو NEX 5 و سری X80

به گزارش وبلاگ باران علم، در اوایل ماه ژانویه، بعضی از مشخصات کلیدی پرچمداران آینده Vivo با نام سری Vivo X80 افشا شد. با توجه به اطلاعات فاش شده، گفته می گردد که گوشی X80 دارای شارژ سریع 55 واتی است در حالی که مدل های X80 Pro و X80 Pro Plus از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می نمایند.

با این حال، گزارش تازهی به وسیله افشاگر محبوب دنیای فناوری، DigitalChatStation، در شبکه اجتماعی ویبو بیان می نماید که کل گوشی های سری X80 از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می نمایند.

بر اساس این گزارش، غول سازنده گوشی های هوشمند چینی، شرکت ویوو، در حال حاضر روی توسعه فناوری شارژ سریع 100 واتی کار می نماید. این گزارش بعلاوه بیان می نماید که گوشی های پرچمدار تازه این برند همگی از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می نمایند. گوشی های هوشمند آینده ویوو در سطح پرچم دار که تا به امروز درباره آن ها اخباری منتشر شده، سری X80 و Vivo NEX 5 هستند؛ بنابراین می توان انتظار داشت که هر دوی آن ها شارژ 80 واتی داشته باشند.

این افشانماینده بیان می نماید که شارژ سریع 120 واتی منحصر به برند iQOO است. اما می دانیم که برند iQOO زیرمجموعه Vivo است و این هواداران Vivo را متعجب می نماید که چرا این شرکت در حال توسعه شارژ سریع 100 واتی است در حالی که برند فرعی آن ها قبلاً محصولاتی ارائه نموده که از شارژ بی نظیر 120 واتی استفاده می نمایند. از جمله این دستگاه ها می توان به گوشی های سری iQOO9 اشاره نمود.

شاخص ترین گوشی از این سری گوشی X80 Pro Plus است که خوشبختانه بسیاری از مشخصات آن را می دانیم. گفته می گردد که گوشی X80 Pro Plus دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی LTPO AMOLED با وضوح صفحه نمایش Quad HD+ و نرخ به روز رسانی 120 هرتز است. این گوشی بعلاوه دارای یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 به همراه 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 خواهد بود.

در خصوص دوربین های این گوشی انتظار می رود که با یک سیستم دوربین چهارگانه در پنل پشتی عرضه گردد. این سیستم ممکن است شامل یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور 49 مگاپیکسلی سونی IMX598، یک سنسور 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر و یک لنز 50 مگاپیکسلی دیگر با زوم اپتیکال 5 برابر باشد. از طرفی گوشی X80 Pro Plus برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی در پنل جلویی است.

انتظار می رود قابلیت های شارژ دستگاه، شامل شارژ سریع سیمی 80 واتی و پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 واتی باشد. دو گوشی دیگر ازین سری مدل های Vivo X80 و X80 Pro خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات گوشی های ویوو NEX 5 و سری X80" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی های ویوو NEX 5 و سری X80"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید